Moi!
Latasin koneelleni Pokertracker:n ja Pokeroffice:n, koska ajattelin sillä tavalla saavani tarkempaa tietoa vastustajien pelityyleistä kuin itse havainnoimalla. Pokerofficella on ainakin sellainen mahdollisuus kuin Livetracker, mutta en saanut sitä jostain syystä toimimaan. Osaisiko joku auttaa miten sen saisi toimimaan vai onko jotain muuta parempaa reaaliaikaista pelin seurantaa. Pelaan Pokerihuoneella, jos sitä tietoa tarvitsee.
Kiitos avusta jo näin etukäteen!
Pokeriohjelmien käyttö
3
811
Vastaukset
- Pokerinpelaaja
Jostain syystä Pokeroffice ei löydä Pokerihuoneen sivua. Yritän pistää Pokerofficesta livetrackerin päälle ja oon valinnut B2B verkon johon pokerihuone kuuluu, mutta jostain syystä pokeroffice ilmoittaa että ei löydä pokerihuonetta. (Pokerihuoneen sivu on auki ja olen päydässä, mutta siitä huolimatta ei löydä pokerihuonetta). Missä on vika?
- tietoa asiasta
Pokerinpelaaja kirjoitti:
Jostain syystä Pokeroffice ei löydä Pokerihuoneen sivua. Yritän pistää Pokerofficesta livetrackerin päälle ja oon valinnut B2B verkon johon pokerihuone kuuluu, mutta jostain syystä pokeroffice ilmoittaa että ei löydä pokerihuonetta. (Pokerihuoneen sivu on auki ja olen päydässä, mutta siitä huolimatta ei löydä pokerihuonetta). Missä on vika?
haluaisin saada
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364