niin..onko?
onko täällä yhtään lajin harrastajia:)
8
978
Vastaukset
- Laskettelija
Hiljaista tuntuu olevan, johtuisikohan
loistavista laskettelukeleistä. - Pirmin Killy-Krizaj
Olen useankin lajin harrastaja, mitä lajia itse asiassa ajattelit ? ;)
- ex Alppinisti
ALPPILAJIT on otsikkona. Mä oon ainaki exharrastelija, kun en ole 10 vuoteen pistänyt sla´lom monoja ja suksia jalkoihin. Enkä enää uskallakaan tulla Ounasvaaralta, Rukalta, Ylläkseltä ja Syötteeltä alas. Joskus oon käynyt oikeilla Alpeilla Itävällassa. Nyt alkaa jo TV:n katselu huimata, kun Kallet ja Tanjat sieltä tulla tupsahtevat!
- Rukan "kingi"
juuh,itse laskin lajia yli kymmenen vuotta..nyt sit vaan rymyän omaksi mieliksi rinnettä alas..:) missä seurassa lasket ja minkä ikäinen?? ties vaikka vanha kilpakumppani:D
- snoukkabeibe
Uuh oot varmaa ihanaaaaaaaaa :) ollaan varmaa törmätty rinteil..Tosin meigällä lauta alla...
- rukan kingi
snoukkabeibe kirjoitti:
Uuh oot varmaa ihanaaaaaaaaa :) ollaan varmaa törmätty rinteil..Tosin meigällä lauta alla...
ollaanko törmätty..ehkä..:D
- snoukkabeibe
rukan kingi kirjoitti:
No ootko sä sellenen pitkä, komee ja siniset simmut??=)
- snoukkabeibe
rukan kingi kirjoitti:
Ootko minkä ikäinen? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364