enervent ltr-3

sss---sss

aikomus jälkiasentaa lto laite ullakolle. Minkälaisia kokemuksia tuollaisesta koneesta on. Miinukset plussat.

10

2169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja hyvin

toimii eli ei mitään huonoa ole havaittu.

• Venttipentti

Hyvin on kone toiminut 4 vuotta, meillä tosin kone on lämpimässä teknisessä tilassa.
      Hyvä hyötysuhde
      ACE:n ohjaustoiminnot (ilmankosteuden mukaan nopeutus ja aikaohjaus)
      Ei ole kertaakaan pätkinyt (edes yli 20 asteen pakkasessa ja saunottaessa)
      Ei tarvitse viemäröidä (huom asennettu lämpimään tilaan). Alkuun oli viemäröity, mutta laitoin venttiilin kiinni, kun vettä ei käytännössä tullut juuri ollenkaan.

- Huonon puolena mieleen tulee ääni, eli laita suosiolla kahdet äänenvaimentimet peräkkäin
      - Ullakkoasennuksessa suodattimien vaihto on hankalaa ja käyttäisin (kalliita) pussisuodattimia huoltovälin pidentämiseksi.

Jos rakentaisin uuden talon, niin laittaisin luultavasti saman koneen, mutta lisäisin vain toiset äänenvaimentimet.

• on tupla-

vaimentimet ja ullakollakaan ei tarvita viemäröintiä. Hiljainen on.

• kjhkj
        on tupla- kirjoitti:

vaimentimet ja ullakollakaan ei tarvita viemäröintiä. Hiljainen on.

Itse laitan yhdet isot ÄV:t heti koneen perään ja 60cm ÄV:t jokaiseen erilliseen tuloputkihaaraan.

• -s-s-

äänen vaimentimia on minulle esitelty kalliita ja halpoja. On kuulemma suuri ero vaimennuksessa. Oliko teillä mahdollisuus valita vaimentimen tehossa/hinnassa. Käytittekö tehokkainta vaimenninta?

• täältä,,,,
        -s-s- kirjoitti:

äänen vaimentimia on minulle esitelty kalliita ja halpoja. On kuulemma suuri ero vaimennuksessa. Oliko teillä mahdollisuus valita vaimentimen tehossa/hinnassa. Käytittekö tehokkainta vaimenninta?

http://www.ivk-tuote.fi/

• taitaa olla.

Kiitokset kaikille vastaajille. Äänekkyys on tullut aika hyvin esille. Osaan nyt suhtauta äänen vaimennukseen vakavemmin. Tällä hetkellä meillä käy lieden yläpuolella vain koneelinen poistoilmatuuletin. Siitä syntyvä ääni on ollut ihan siedettävä. Noista poistoventtiileistä syntyy ilmavirran suhiseva ääni vaikka ei koneen ääntä kuuluisi ollenkaan. Mahdollisi lisäkomentteja luen jatkossa mielenkiinnolla edelleen.

• pdf...

• hmm---hmm

• Anonyymi

Nokian ex-koodarit kohtaa lämpöalan insinöörit. Käyttöliittymä etälaitteelle kapaisi normi appsia kännyn kautta. Välillä sika mysteeri mitä pitöisi tehdä ja mitä säätää, mikä kaiketi palvelee jälleenmyyjiä palvelukonsepteja. Valitettavasti kokemukseni on, että laitteen myynnin jälkeen olet ihan omillasi. Kuksan ei edes myy huoltoja tai lisäantureita jne. Eli Kekkosslovakia menoa. Jos nyt valitsisin ostaisi ulkomaisen tuottewn, jonka kokonaiskonsepti on kunnossa. Sinänsä laadukkaan oloinen tötterö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6993
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe