Naapurimme poika
on vienyt sydämeni
pilke silmäkulmassa
hivuttaa vierelleni
hymy leveä aukeaa
muikea kasvoillaan
pienet vallattomuudet
miehelle tälle sallitaan
yhteys tää avoin
tunne kaksipuolinen
lämpimästi halailee
poika kolmivuotinen
Ihana naapurin poika
14
366
Vastaukset
- Minanoita
Ihastuttava runo naapurin
pienestä pojasta!- vergeet-mij-niet
kertoa, että poika on myös ihastuttava. Kiitos kun vilkaisit.:)
- lindalinda1
piskuinen poika naapurista, ja josta kirjoitit
lämpöisen runon.
3-vuotinen on NIIN suloinen, niin kuin omakin
tyttärentyttäreni, nyt 5-vuotias. Oikeita sydä-
men valloittajia on pienokaiset, runoihin riittää
aihetta heistä yllin kyllin.
Kiitos kun toit tämä sulosuuden tänne,
ilo sitä oli lukea.- vergeet-mij-niet
tulee varmasti isona tyttöjen suosikki, kun jo näin pienenä on niin vietävän ihana. Kiitos vierailusta sinulle jälleen, ja mukava kun tykästyit pikkuiseen runoseeni.:)
missä varmasti on aidosta tunteesta kysymys,lapset on elämän rikkaus.Runosi on suloisuudellaan
hienoa luettavaa. KIITOS!- vergeet-mij-niet
on aidosta tunteesta kyse tämän miehen kanssa. Mukava, että luit runoni ja kommentoitkin, kiitos sinulle. :)
- Kopittelija
tässä runossa ! Tilanne suorastaan luisui käsistä ! :D
Kivan hauska... vekkuli...
Tykkäsin Mä ite (*J*)- vergeet-mij-niet
vekkuli on tuo vesseli ihan oikeasti, semmoinen hyvällä tavalla riiviö. Pakko oli kirjoittaa tarinaksi. Kiitti, kun kyläilit ja kiva kun tykkäsit.:)
- runo64-1
...koolla väliä kun se sydämesi vie hihii.
minä kun jo kerkisin alusta luulla
nyt tulevan runollista tunnustamista
mutta ei aivan tullut sitä mitä odotin
kumminkin hyvin tuli.
todella vangitseva runo
ja niin ihana,lämmin loppu.
mestarin tyylinäyte.
huippuhyvä hyvä upea vergeet...!!!- vergeet-mij-niet
Tämä oli runonen pienelle suloiselle pojalle, joka on ihan älyttömän valloittava. Kyllä pienemmätkin ansaitsevat joskus muutaman sanasen... Mukavaa oli, että yllätyit. :)
Ihana runo..
Kuinka lapsi voi valloittaa sydämen kokonaan..- vergeet-mij-niet
on poikia, ne pienemmätkin.. Tällä nyt sattuu olemaan semmoinen maailman ihana hymy.:)
- runosi lukenut*
Tämä on ihanan lämminhenkinen runo.
Kiitos tästä ja positiivisista tunteista, joita tämä runosi sai aikaan.- vergeet-mij-niet
minua, että tykästyit, ja että kirjoittamani sai aikaan positiivisia tuntemuksia.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796