Kyllä Kyröskoskella taas haisee.
Onko bakteerit joutuneet pakkolomalle???
tai saaneet loparit.
Kylällä haisee pahalta
19
1017
Vastaukset
- silloin haissut,
kun itse kuljin.
-Pitäisikö sinun pestä hampaasi!?! - haista pahalle
Se on rahan haju eikä mikään muu. Kyllä siihen olis pitänyt tottua jo! Polttolaitoksesta ei tule tuonkaan vertaa
- montaakos
paskanpolttimoa olet haistellut?
- pala jätteet
Tottuakin pitäisi paskan hajuun, ei ainakaan mulle tuo rahaa se haju.M-realin omistajille varmaan tulee tuohta vaikkei ne siitä hajusta kärsi.
Polttolaitos haisee juuri siltä mitä siellä poltetaan ja sen täällä maaseudulla varmasti huomaa kun se käynnistetään. - Börje Pärskijä
pala jätteet kirjoitti:
Tottuakin pitäisi paskan hajuun, ei ainakaan mulle tuo rahaa se haju.M-realin omistajille varmaan tulee tuohta vaikkei ne siitä hajusta kärsi.
Polttolaitos haisee juuri siltä mitä siellä poltetaan ja sen täällä maaseudulla varmasti huomaa kun se käynnistetään.puhu paskaa, laitos on puhdas.
- suklaapoika
Börje Pärskijä kirjoitti:
puhu paskaa, laitos on puhdas.
plankkaan takareikääs.
- SuomaV
pala jätteet kirjoitti:
Polttolaitos haisee juuri siltä mitä siellä poltetaan ja sen täällä maaseudulla varmasti huomaa kun se käynnistetään.... että jätteenpolttolaitos puhdistaa ilmaa, onhan sen piipussa tehokas suodatus.
Entä jos haju tuleekin kaatopaikalta? Siellähän sitä tavaraa on... - TAITAA jo
suklaapoika kirjoitti:
plankkaan takareikääs.
OLLA KOKEMUSTA
- Kyrön-Pärskijä
SuomaV kirjoitti:
... että jätteenpolttolaitos puhdistaa ilmaa, onhan sen piipussa tehokas suodatus.
Entä jos haju tuleekin kaatopaikalta? Siellähän sitä tavaraa on...... poikani, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...
(Axel Oxenstierna) - SuomaV
Kyrön-Pärskijä kirjoitti:
... poikani, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...
(Axel Oxenstierna)... voisi fiksumpi päätellä että en suinkaan ole poika...
- Kyrön-Pärskijä
SuomaV kirjoitti:
... voisi fiksumpi päätellä että en suinkaan ole poika...
... mikään ei ole varmaa. Ja tuo Oxenstjärnan lausunto oli alunperin nimenomaan pojalle. "An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur."
Mutta ollaan avoimia uusille vaikutteille:
Voi tyttäreni, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...
(Kuningatar Kristiina) - taas latinaa...
Kyrön-Pärskijä kirjoitti:
... mikään ei ole varmaa. Ja tuo Oxenstjärnan lausunto oli alunperin nimenomaan pojalle. "An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur."
Mutta ollaan avoimia uusille vaikutteille:
Voi tyttäreni, jos tietäisit miten vähällä järjellä maailmaa hallitaan...
(Kuningatar Kristiina)Aletaan taas mätkimään tuota latinaa:
"Quot homines, tot sententiae"
Siinäkin puhutaan sukupuolesta, mutta ei anneta sen häiritä, eihän? - Börje Pärskijä
taas latinaa... kirjoitti:
Aletaan taas mätkimään tuota latinaa:
"Quot homines, tot sententiae"
Siinäkin puhutaan sukupuolesta, mutta ei anneta sen häiritä, eihän?mulle kelpaa kaikki iiiihanaaaaa
- haisee
ja se on kasvun merkki.
- ei haise
Mulla on vaan niin vähän ollut rahaa lompsassa ettei ole päässyt haiseen eikä siis oikeen kasvamaan.
Luulin että ollaan jo 2000- luvulla ja kasvu tapahtuu jo vähän sivistyneemmin mutta ilmeisesti sitten ei ainakaan täällä. - taida olla katetta
ei haise kirjoitti:
Mulla on vaan niin vähän ollut rahaa lompsassa ettei ole päässyt haiseen eikä siis oikeen kasvamaan.
Luulin että ollaan jo 2000- luvulla ja kasvu tapahtuu jo vähän sivistyneemmin mutta ilmeisesti sitten ei ainakaan täällä.kun ei haise?
- Anonyymi
Kyllä taas löyhkää, ne kai testaa siellä jotain lietettä korvaavana poltttoaineena, haju on kuin mädät kananmunat x 10,
- Anonyymi
Se on joku ikaalilainen, kun poikkesi siinä lähellä.
- Anonyymi
Niin haisee todella karsealta. On se vaan hienoa asukkailla uudessa kerrostalossa joka näyttää ihan vankilalta haistella paskankäryä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081