Microsoft rahaa takaisin..

kampanja

Onko joku saanut rahaa takaisin kyseisestä kampanjasta? Muistaakseni ostin tuotteet joskus joulun aikoihin ja palutus luvattiin noin 8 viikon kuluttua.

7

1341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jrrpi

monta kuukautta tässä jo odoteltu rahoja, tuskin maksavat koskaan!

• toivossa on hyväelää

Täytyy seuraillla maksavatko laitoin kokeeksi kans kirjeen mukana kuitin ja viivakoodin.

• ärsyttää
        toivossa on hyväelää kirjoitti:

Täytyy seuraillla maksavatko laitoin kokeeksi kans kirjeen mukana kuitin ja viivakoodin.

lähetin viivakoodit ja kuitti kopion jo marraskuun 11.päivä eikä kuulu rahnaa takaisin. Soitinki jo kerran ja lupasivat ottaa selvää asiasta ja soittaa takaisin, muttei ole mitään kuulunnut. Ei ole kyse kun kympistä, mutta periaatteesta haluisin että homma toimii kun kerran luvataan. Olis kuluttajaasiamiehelle töitä.

• jooph
        ärsyttää kirjoitti:

lähetin viivakoodit ja kuitti kopion jo marraskuun 11.päivä eikä kuulu rahnaa takaisin. Soitinki jo kerran ja lupasivat ottaa selvää asiasta ja soittaa takaisin, muttei ole mitään kuulunnut. Ei ole kyse kun kympistä, mutta periaatteesta haluisin että homma toimii kun kerran luvataan. Olis kuluttajaasiamiehelle töitä.

juu ite menin ostaan vielä innolla lisäks 15,9 hiiren kerta tulis sit se 25 euroo takas, eli hiiri maksais vaan 90 senttiä. Mut nyt kun miettii niin aika hämärältä tää kuulostaa miksei niissä vaan oo suoraan sitä alennusta? Luottavat siihen ettei kuluttaja jaksa tapella rahojensa perään luulisin.

Mut pistäkää heti kommenttia jos saatte rahanne takas!

• toivossa on hyväelää
        jooph kirjoitti:

juu ite menin ostaan vielä innolla lisäks 15,9 hiiren kerta tulis sit se 25 euroo takas, eli hiiri maksais vaan 90 senttiä. Mut nyt kun miettii niin aika hämärältä tää kuulostaa miksei niissä vaan oo suoraan sitä alennusta? Luottavat siihen ettei kuluttaja jaksa tapella rahojensa perään luulisin.

Mut pistäkää heti kommenttia jos saatte rahanne takas!

Ei tullu rahoja! Mun mielestä tälläisesta huijauksesta pitäis oikeesti valittaa johonkin!

• toivossa on hyväelää

Ei tullu rahoja! Mun mielestä tälläisesta huijauksesta pitäis oikeesti valittaa johonkin!

... Ainiiin se oli muistaakseni 3kk sisällä. Nyt menny reilu 2kk. En usko että maksavat silti ;(

• moikkeliskoikkelismä

... Ainiiin se oli muistaakseni 3kk sisällä. Nyt menny reilu 2kk. En usko että maksavat silti ;(

Rahat tuli ainakin mulle takasin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe