suudelmin, kätesi kiihkeät,
sanattoman kysymyksen kysyvät,
odottamatta vastausta,
tulet minuun, minä silmiesi,
syvyyteen uppoan,
olet rakkauteni, elämäni
Rakkauteni
10
260
Vastaukset
- runo64-1
...se kaikki kaunis ja tärkeä
mitä rakkaalle voi sanoa
kun on menettänyt sydämensä
ja pikkuisen raiteiltaan joutunut.
pidin tästä
hyvä belethiel!!!- Belethiel
Kiitos kommentistasi, mukava, että pidit runostani. Rakkaus suistaa aina ainakin pikkuisen meidät kaikki raiteiltaan.
sanoa MINÄ RAKASTAN SINUA! Minä vain
luulen että nuo kolme sanaa sanotaan
niin kovin harvoin?Muutamiin sanoihin
kiteytit todella vahvan tunteen joiden
lämpöön olisi helppo nukahtaa. HIENOA!- Belethiel
Olen iloinen, jos tunnetilani tuli sinne asti, koska vahvana se lähti, aina ei vain voi olla varma tuleeko se lukijalle asti. Kiitos sinulle kommentistasi.
- lindalinda1
äärettömän kaunis runo nautittavaksemme.
Siinä on kaikki oleellinen - tarpeellinen.
Kiitos kun kirjoitit ja toit sen meille Bele.- Belethiel
Kiitos Linda kauniista palautteestasi, arvostan kannustavia sanojasi.
Runo lähti kauniina vahvana tunteena, hienoa jos se sellaisena tuli myös perille.
- vergeet-mij-niet
kysyy ja vastaa itse saa mieleisen vastauksen", oli äidillä tapana sanoa aikanaan. Tässä tapauksessa heräsi ajatus, että vastaus taisi olla mieleinen molemmille. Runosi on ainakin minulle.:)
- Belethiel
Kävi mielessä tuokin tulkinta mahdollisuus, mutta luotin/luotan lukijan ymmärtävän, että kun mukana on rakkaus, ei aina tarvitse odottaa vastausta.
Kiitän palautteestasi.
- tomppa2006
...olipa hienosti kirjoitettu sanoiksi ja rakkausrunoksi...
Pidin paljon runostasi.- Belethiel
Kiitän kommentistasi, mukava että pidit runostani, joka lähti ehkä sittenkin hieman raakileena tänne palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919