Mitäs sanotte tuleeko Afganista suomalaisten pelle-sotilaiden "asuttamia" ruumispusseja kunhan vaalit alkavat? Itse veikkaan että suomi-pellet ovat leirivartijoinnissa kun muut turvaavat vaalien onnistumista. Vai mitä? Me ollaan ihan pellejä koko asuomen armeija. Meillä on p0aska taso intissä ja siellä on naisiakin joista ei ole mihinkään!! Ja jätkät täysiä hinttejä!
Itsekritiikki olis tarpeen!
Afganistan?
6
1921
Vastaukset
- Korvenkontio
sitähän tuossa näyttikin tulevan. Oletko jostain katkera vai onko periytyvää sorttia sieltä "käpypuolelta".
- korkea
No, olipas reilu ja perusteltu yhteenveto.
Alemmuus kompleksi johtaa usein tuonlaisiin reaktioihin. - Sissi-K
Noin hurjasti kun avaudut...taitaa olla silleen että ite et pärjänny 6kk Parolan EHK:ssa
- UNTS!
"Meillä on p0aska taso intissä ja siellä on naisiakin joista ei ole mihinkään!! Ja jätkät täysiä hinttejä!"
Taijat puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä...- sama hemmo
Rt-tehtävissä, mikäli sitä pelleisyä sellaiseksi voi kutsua, olen ollut ja intti käytynä, eli olen nähnyt ja tiedän mistä puhun ! Voin sanoa että taso on suoraan perseestä ja hävrttää ihan ne lapset! Maassamme olisi oikeita sotilaitakin, kunhan ei niitä säkylän pellejä päästetä jylläämään ja laskemaan motivaatiota!
- HML1980
sama hemmo kirjoitti:
Rt-tehtävissä, mikäli sitä pelleisyä sellaiseksi voi kutsua, olen ollut ja intti käytynä, eli olen nähnyt ja tiedän mistä puhun ! Voin sanoa että taso on suoraan perseestä ja hävrttää ihan ne lapset! Maassamme olisi oikeita sotilaitakin, kunhan ei niitä säkylän pellejä päästetä jylläämään ja laskemaan motivaatiota!
Jos tosiaan pääsit RT hommiin niin taisit lentää ulos sieltä sattuneesta syystä kun noit katkera olet. Olisko viina ollut syynä, kuulinkin juuri kaverilta että sinunlaisesi rääväsuu sai Kosovosta lähtöpassit ja vieläpä ilmaisen saattueen kotimaahan takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728