Yllättyisitkö jos mies kosisi

........

Mitä sanoisit jos mies kosisi juuri kun on jäänyt kiinni seksististen sähköpostien lähettämisestä vieraalle naiselle?

10

1584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenkää sais!!

Mikä hölmö, jotkut ei opi vaikka mikä ois ja vielä maan huipulta, jos tarkoitat Vanhasta!? Mihin menet Suomi!!

• Kyllä se Vanhasen hutsu

taitaa olla joko saatanan tyhmä,tai sitten rahan ja julkisuuden ahne haahka..voi,voi. Ja Vanhanen sitten en ees viitsi kommentoida:(. Jos mulle noin tehtäis,niin nauttisin syystä poltkia äijän pellolle.

• huhu ei ole tosiasia
        Kyllä se Vanhasen hutsu kirjoitti:

taitaa olla joko saatanan tyhmä,tai sitten rahan ja julkisuuden ahne haahka..voi,voi. Ja Vanhanen sitten en ees viitsi kommentoida:(. Jos mulle noin tehtäis,niin nauttisin syystä poltkia äijän pellolle.

vahvalla pohjalla olevaa suhdetta. Ei tainnu julkaisupalkkion perään ollut vihjailija päässyt lihavien valtuustopatojen äärelle.

• sitä naista ensikerralla!
        huhu ei ole tosiasia kirjoitti:

vahvalla pohjalla olevaa suhdetta. Ei tainnu julkaisupalkkion perään ollut vihjailija päässyt lihavien valtuustopatojen äärelle.

Ansaitsisihan se sen ehdottomasti kun sillä oli selkärankaa tuoda noinkin iljettävä asia päivänvaloon.

• JoroJoro

Mä tein noin. Tuli ilmi. Menetin lopulta kolme naista. Ei haittaa. Herkkupilluja kasvaa puissa kuin omenia.

• pilkun-nus-nus

Ihan pikku pilkunviilaus: seksismi on sukupuoleen kohdistuvaa "rasismia". Sisi esimerkiksi oletus että naiset ovat vähemmän arvokkaita kuin miehet. Eipä muuta.

• rajusti

Antaisin rukkasten lisäksi kenkää, huonolla maulla tehdyn kosinnan vuoksi.

Eihän tuollaisesta voisi olla vilpittömästi onnellinen kukaan nainen.

Ja jos ei ole vilpitön edes kosiessaan, niin koskas sitten?

EI, ei ja ei. sanon minä.

• tutydg

mies ei edes ehtisi kosia jos jäisi tuosta kiinni..

• miten seksistisiä tarkoitetaan...ja kuinka vieras on vieras nainen eli ns. tutuille esim. työkaverille voi aina lähettää huumorijuttuja, kunhan ne eivät ole sama asia kuin seksin ehdottelu tai liian rivoja....esim. on vähän vaikea olla lähettämättä samaa tekstiviestiä yhdelle osaston hoitajista, koska hän on mies ja kaikki huumoriviestit sähköpostissa eivät ole epäseksistisiä....yhtä ei voi jättää sähköpostitta, muuten puhutaan sitten työparin sorsimisesta....ja saunakuvat on pakko lähettää kaikille lauteilla olleille eikä silti ole tehty muuta kuin oikeasti saunottu.

• monista asioista

Riippuu onko se vain vitsailua vai mitä. Esim. naispuolisten kavereiden kanssa voi kyllä heittää pikkutuhhmia vitsejä. Riippuu vähän millä tavalla ja mitä on taka-ajatuksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7455
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43