kovin on tuttu,
en vaan saa päähäni.
veikkasin ensin jukka puotilaa,
äänessä on kovasti marja-liisa kirvesniemeä.
mitä meinaatte?
kenen ääni "Syökää kanaa"
9
4079
Vastaukset
- Tipu
kun se sanoo siinä mainoksessa sen loppuosan, syökää kanaa, syökää kanaa, siinä on jotenkin niin surullinen sointu, miksiköhän?
Kuunnelkaapas ensi kerralla se ei sovi jotenkin yhteen sen alkuosan kanssa.- 566u
ihan huippu mainos, kun muutaman kerran on nähny sen, vaikka eka kerralla se vaikutti typerältä
- possujen ystävä
Tietty siksi possu on surullinen että on jouluaika ja pikku possu ei halua että sen kaikki kaverit teurastetaan joulupöytään. Siksihän se mainostaa että syökää kanaa (älkää syökö mun possu ystäviä)..
- hhee
possujen ystävä kirjoitti:
Tietty siksi possu on surullinen että on jouluaika ja pikku possu ei halua että sen kaikki kaverit teurastetaan joulupöytään. Siksihän se mainostaa että syökää kanaa (älkää syökö mun possu ystäviä)..
nii ehkä tämä aalto jatkuu, kenties näemme jotain hesen vastaisku mainoksiakin, mutta PORO on puhtainta lihaa!
- erwer
Suuren seikkailun (2002) Tomppa...
- Puuha Pete
En tiedä, kuka on puhujana, mutta samanlainen ääni on ainakin yhdellä Puuha Pete-animaation hahmolla.
- Ashton Kutcher
Antti on kyseessä,uskoisin! Maikki ja Pelottava Pontso sarjaa olen seurannut,siinä tämä Helmeri! Katsopa perjantaina kyseinen ohjelma ja kuuntele sen Helmeri porsaan ääntä! Ääni käy kuin nakutettu!
Tuleva hollywoodnäyttelijä itse olen niin kyllähän lastenohjelmat ja mäkkärimainokset tulee katseltua! - Ville_87
Ihan selvästi Jukka Rasila!!!!!
- Anonyymi
Puntti Valtonen(valitettavasti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276