Mitä härkämies loppujen lopuksi ajaa takaa? oon ollut yhdessä härän kanssa noin puoli vuotta, ja välillä on maailman ihanin ja välillä tosi ärsyttävä. mies on melkoisesti tossun alla, mutta sanoo että haluaa sen olevankin niin. sitten välillä kun puhutaan yhteisestä tulevaisuudesta, hän sanoo kannustavansa minua pääsemään pitkälle, mutta toisaalta kuitenkin sanoo, että haluaa olla ns. elannontuoja ja että minun ei tarvitsisi kouluttautua tms. ääh, oon vähän hukassa koska henkilökohtaisesti en todellakaaan halua että olen hänestä riippuvainen noin materiialisten asioiden takia, haluan vain että rakkaus pitäis meidät yhdessä eikä se että hän ostaa minulle jotain esineitä
:-D
härkämies
3
815
Vastaukset
- ole itsenäinen
Härkä alussa ylittää itsensä ,kyllästyy äkkiä alkaa valehtelu ja pettäminen, haluaa sinut miehen armoille ja kohtelee sen mukaisesti .Jossain vaiheessa kuulet ,että hän on elättänyt sinut,ei näillä sanoilla mutta tarkoittaa tätä.Pidä silmät auki suhteessa .Usko huviksesi tosi asia ja äläkä usko kaikkiin lupauksiin.Ei kauniisikaan .
- itseämme
et tainnut itsekkään ymmärtää kuinka asiaa puhuit otsikossa ja nimimerkissä.
- härkä nainen
itseämme kirjoitti:
et tainnut itsekkään ymmärtää kuinka asiaa puhuit otsikossa ja nimimerkissä.
Elin Härkä miehen kanssa 16 pitkää vuotta ja itse olen myös härkä.Tanner tömisi vähä väliä jokainen voi kuvitella, mutta siihen härkä mieheen.. on muuten just tommonen että naisen paikka on kotona lasten kanssa eikä muuta elämää sais olla, rahaa antoi ku huvitti ja sen ois pitäny riittää kaikkeen. Kun lähdin töihin ei ollut hyvä ku joutui olemaan joskus lasten kanssa ku ei muuta hoitopaikkaa löytyny.. siis ei siitä miehestä selvää saanu ja loppuviimmein kuulin tota usein kuinka hän oli elättäny mua jo monta vuotta ja mulle ei kelvannu mikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728