Sen jälkeen kun mä olen asentanut Oblivionin niin tulee Virheraportti ja en pääse pelaan. Kuinka mä saan Virheraportin pois?
ongelma oblivionissa
..,,.,.,.,.,
1
267
Vastaukset
- ooohhhhjj
scarface-niminen pc-peli oli kans sellanen, ettei voinut pelaa millään, vaikka mitä yritti ja ladas, taajuuden muutos, jota jossain suositeltiin, aiheutti vain sen, että muut pelit ei toimineet ollenkaan. Muilla oli kans samoja ongelmia. Oblivion on toiminut itellä hyvin, vaikka siin on pieniä bugeja, onkohan pelin lataus onnistunut esim. peli lataa kyllä vähän hitaasti, mutta välilyöntinäppäimellä saa välivideot pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854