Kun autolla ajaa kylmiltään n. 10 minuuttia, tehot laskee ja pientä viivettä kaasua painaessa ja hiukan töksähtelevää meno. Valo sammuu kun painaa reippaammin kaasua, mutta pitkällä ajomatkalla jää palamaan jatkuvasti ja meno hyytyy max 90 km/h. Kyseessä paljon ajettu 2.0 dti jossa pumppuremontti tehty n. 1,5 v. sitten ja on sen jälkeen toiminut moitteetta. Käytetty opel huollossa jossa ei tarkempaa syytä mittarilla löytynyt.Mistähän pitäisi aloittaa, kun korjaamokäynti tulisi turhan tyyriiksi, aikomus itse ensiksi etsiskellä vikaa ja jos ei selviä, niin sitten ehkä korjauspajalle.
Vectran vikavalo
3
978
Vastaukset
- helposti
Kone paskana, eli vaihdata korjaamolla kone, niin valo sammuu.
- Vectrassa
Löytyikö ongelmaan korjausta? Mulla nimittäin ihan sama oire
- palaa
Minulla ainakin oli 2,0 dieselissä samanlaisia oireita. Tosin vikakoodina oli
milloin mitäkin. Asia tuli kuntoon kun pari alipaineletkua korjattiin (mustia kovamuovisia), joissa oli reikä.
Korjauksen jälkeen muös vikakoodit hävisivät. Jäljelle jäi vain ongelma, joka
ilmenee, kun auto seisoo pitempään esim. yön yli. Tämän jälkeen käyntiinlähtö
on huonoa. Pitkän starttauksen jälkeen yleensä lähtee käyntiin. Itse epäilen
pientä ilmavuotoa polttoainejärjestelmässä. Onnkohan muilla ollut samankaltaisia
ongelmia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184