hei. saako soneran omilta sivuilta muutettua omistajaa? isäni on liittymän haltija ja minä käyttäjä. tarvitsisin soneran liittymän omille nimilleni, ja isäni on maapallon toisellapuolella. miten saan sen vaihdettua mahd nopeesti?
NOPEESTI omiin nimiin
3
895
Vastaukset
- puavo
molempien pitää olla allekirjoittamassa nimensä papereihin!!!
- ujy
Ilmeisesti pitää kummankin olla kirjoittamassa nimensä paperiin, mutta ehkä helpoin tapa saada liittymä omiin nimiin, on siten ,että käsket isääs soittamaan soneralle ja suljette sen liittymän ja sinä hankit uudella numerolla liittymän. Loppuviimein se numeron vaihto ei ole suuri prosessi, vaikka se saattaaki tuntua siltä, ku pitää niin monelle ihmiselle ilmoittaa.
- aviossako?
siltä se vaan näyttää että niin kuin aviossa soneran kanssa olisi kun alaikäisen tyttären puhelinliittymää ei saa sanotuksi irti. ja kun kyseessä ei ole mikään kytkykään, perustelivat vain jollain etusopimuksella. että voihan veetu mitä peeloilua. taidanpa ottaa kortin pois kännykästä ja jättää liittymän kellumaan, hankin toisen operaattorin liittymän ja laitan uuden kortin masiinaan, a`vot eiköhän tuo ala pelittään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738