Kynsikoulutus

Itä-Suomessa

Järjestääkö mikään paikka kynsimuotoilijakoulutusta Itä-Suomen alueella, esim. Joensuu, Kuopio, Savonlinna...? Yksityinen kouluttajakin voisi tulla kyseeseen.

5

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammatti-merkkiedustuksineen

Otappa suoraan yhteys maahatuojiin ja kysy sieltä. Myös useat kyllä ihan avoimesti kertovat sivuillaan tulevista koulutuksista juuri tässä mielessä.

Google oiva apu tässä...

• taitaa järjestää

Ainakin puhetta oli, et bio sculpture tulis Kuopioon elokuussa. Tsekkaapa niitten nettisivut ja varmista, että kouluttaja on Marianne - loistava (tarkka, mut kiva).

• manda44

KYNSIMUOTOILIJAN KOULUTUS

Omalta kohdaltani voin sanoa, että olin todella pettynyt aloittamaani kynsimuotoilijan koulutukseen! Oli todella harmittavaa todeta, ettei hyvällä firmalla ole kouluttajaa, joka osaisi asiansa niin, että koulutus etenisi koulutuskonseptin mukaan.. Rahaa paloi useampi satanen ihan hukkaan.
      Ohjeeksi vain kaikille koulutuksiin hakeutuville, pyytäkää kaikki tieto etukäteen (kirjallisena vaikka s-postilla) eli miten koulutus etenee päivä/kuukausi/mahdolliseni vuosiohjelmineen, mitä hintaan kuuluu (kuuluuko esim. tarvikkeet koulutushintaan), miten toimitaan koulutusmaksun kanssa mikäli sairastuu (koulutukset eivät todellakaan ole halpoja!) - tässä lyhykäisyydessään mitä ensimmäisenä tulee mieleeni..

• ONS on paras

odyssey nail systems. parasta mitä rahalla saa etkä tule katumaan! en ole mitenkään palkattu mainostaja vaan todella tyytyväisiä asiakkaita saanut nollasta aloittanut tekijä. ilmapiiri koulutuksessa hyvä. sen mukaan edetään joka vähiten tietää eli saa esittää tyhmiä kysymyksiä. kurssit pitkiä eli JOS vaan itse on aktiivinen ja tekee harjoituksia kpulutuspäivien väleissä niin on koulutuksen loputtua jo hyvässä hantissa. ihana merkki. ei halvin mutta ei myöskään koskaan petä. maineesi ei näillä kamoilla ja tietotaidoilla ainakaan himmene.

• manda44

Onko Odysseyllä koulutusta pohjoisessa? Tuntuu, ettei pohjois-suomen alueelta juurikaan löydy koulutuksia - puhumattakaan niiden vertailusta.. Oulussa on lähimmät, mitkä minulle on vastaantulleet ja olen kyllä kuumeisesti netissä surffaillut asian tiimoilta! Nyt olen varannut uuden koulutuksen, universal nailsin tuotteista.. Edellisen kokemuksesta viisastuneena osasin jo kysellä ja varmistella asiat etukäteen!
      Vielä jatkan edellisen p...a kokemuksen tiimoilta sen verran, että yritän saada "oikeutta" kuluttajaviraston kautta. Teen reklamaatioon kyseisestä palvelusta.. Tuskin asia etenee sen pidemmälle, mutta saanpahan asian ainakin jotenkin esille ja kokemukseni ei näin ainakaan muille toistuisi.. Tietenkin olisi hyvä josko saisin edes osan maksamistani rahoista takaisin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe