Järjestääkö mikään paikka kynsimuotoilijakoulutusta Itä-Suomen alueella, esim. Joensuu, Kuopio, Savonlinna...? Yksityinen kouluttajakin voisi tulla kyseeseen.
Kynsikoulutus
5
749
Vastaukset
- ammatti-merkkiedustuksineen
Otappa suoraan yhteys maahatuojiin ja kysy sieltä. Myös useat kyllä ihan avoimesti kertovat sivuillaan tulevista koulutuksista juuri tässä mielessä.
Google oiva apu tässä... - taitaa järjestää
Ainakin puhetta oli, et bio sculpture tulis Kuopioon elokuussa. Tsekkaapa niitten nettisivut ja varmista, että kouluttaja on Marianne - loistava (tarkka, mut kiva).
- manda44
KYNSIMUOTOILIJAN KOULUTUS
Omalta kohdaltani voin sanoa, että olin todella pettynyt aloittamaani kynsimuotoilijan koulutukseen! Oli todella harmittavaa todeta, ettei hyvällä firmalla ole kouluttajaa, joka osaisi asiansa niin, että koulutus etenisi koulutuskonseptin mukaan.. Rahaa paloi useampi satanen ihan hukkaan.
Ohjeeksi vain kaikille koulutuksiin hakeutuville, pyytäkää kaikki tieto etukäteen (kirjallisena vaikka s-postilla) eli miten koulutus etenee päivä/kuukausi/mahdolliseni vuosiohjelmineen, mitä hintaan kuuluu (kuuluuko esim. tarvikkeet koulutushintaan), miten toimitaan koulutusmaksun kanssa mikäli sairastuu (koulutukset eivät todellakaan ole halpoja!) - tässä lyhykäisyydessään mitä ensimmäisenä tulee mieleeni.. - ONS on paras
odyssey nail systems. parasta mitä rahalla saa etkä tule katumaan! en ole mitenkään palkattu mainostaja vaan todella tyytyväisiä asiakkaita saanut nollasta aloittanut tekijä. ilmapiiri koulutuksessa hyvä. sen mukaan edetään joka vähiten tietää eli saa esittää tyhmiä kysymyksiä. kurssit pitkiä eli JOS vaan itse on aktiivinen ja tekee harjoituksia kpulutuspäivien väleissä niin on koulutuksen loputtua jo hyvässä hantissa. ihana merkki. ei halvin mutta ei myöskään koskaan petä. maineesi ei näillä kamoilla ja tietotaidoilla ainakaan himmene.
- manda44
Onko Odysseyllä koulutusta pohjoisessa? Tuntuu, ettei pohjois-suomen alueelta juurikaan löydy koulutuksia - puhumattakaan niiden vertailusta.. Oulussa on lähimmät, mitkä minulle on vastaantulleet ja olen kyllä kuumeisesti netissä surffaillut asian tiimoilta! Nyt olen varannut uuden koulutuksen, universal nailsin tuotteista.. Edellisen kokemuksesta viisastuneena osasin jo kysellä ja varmistella asiat etukäteen!
Vielä jatkan edellisen p...a kokemuksen tiimoilta sen verran, että yritän saada "oikeutta" kuluttajaviraston kautta. Teen reklamaatioon kyseisestä palvelusta.. Tuskin asia etenee sen pidemmälle, mutta saanpahan asian ainakin jotenkin esille ja kokemukseni ei näin ainakaan muille toistuisi.. Tietenkin olisi hyvä josko saisin edes osan maksamistani rahoista takaisin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174