Mitä ihmettä vesimies(m)

rapu(n)

Onko vesimiehille tyyppillistä olla välinpitämätön/saamaton? En ymmärrä, ei ota yhteyttä, ei soita ja kun itse soitan, menee pari kolme päivää ennen kuin soittaa takaisin. Sama tekstiviestillä vastaamiseen.

Tuntuu siltä, että olis vaan ilmaa, antaa vapautta, mikä on hyvä sinänsä, mutta tästä tulee vain kuva että toiselle on se ja sama missä meen.

5

1365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uhriko?

Vesimies toimii juuri näin. Tekstiviesteihin ei vastaa moneen päivään. Sitten kun otan uudelleen yhteyttä, suuttuu. Antaa vapautta, ei sitoudu ja tuntuu todella kuin kaikki olisi vesimiesmiehelle ilmaa. On aika päästää irti, menkööt vuorille.

• vesimiesn86

Ihan normaalia toimintaa vesimiehelle. Tämä on yleensä jo aika huolestuttava merkki jos toinen hiljenee välillä pitemmiksi ajoiksi... Jos tämä ärsyttää sinua, niin parempi olisi unohtaa koko mies ennenkuin sydämesi särkyy.

• --3

itsellä myös vesimies ukkona ja on väliin viikonki huonolla tuulella ja haluaa olla muutaman päivän omis olois ja sit taas viikko niinku ei mitään olis ja kaikki on tod.hyvin...ihme aaltoilua..että ei vielä kannata huolestua:D...kuhan ei liikaa ala ressaan asioista niin kaikki menee hyvin..vaikka vituttaakin todella paljon väliinsemmonen..ja itse kun olen härkä niin läheisyyden kaipuu aina kova..

• rrapuu

Hassua havaita, kuinka moni rapunainen taivastelee vesimiesmiehensä outoa käytöstä, jota minä taivastelin suhteessa useamman vuoden. Ei tunnu tämä yhdistelmä (ainakaan helpolla) toimivan ei..

• mutta menköön

Jos haluat miehekkään miehen, niin otapa skorpionimies kesäksi koekäyttöön. Veikkaanpa, että ei jätä välinpitämättömäksi ja saat kyytiä myös makkarissa. Hänen kanssaan voi söpötellä ja häntä voi rapsuttaa (kotioloissa). Ulkomaailmassa voit olla varma, että on olemassa joku, joka välittää sinusta ja siitä, missä olet ja kenen kanssa. Skorpionikaveri on niin intensiivinen, että et oikeastaan enää tarvitse kännykkää, koska hänen läsnäolonsa _tuntuu_, vaikka hän ei olisi paikallakaan. Syksy kun koittaa, niin voipi olla, että kaipailet vesimiesaikojen vapautta ... tai sitten et. Kokeile!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe