Moi!
Olen käynyt kauan jo solariumissa ja huomannut, että alaselkään melkein pyllyn yläosan kohdalle jää valkoinen laikku. Mistähän tämä johtuu? Tää taitaa olla kaikilla tää solariumlaikku.
solarium
4
945
Vastaukset
- 456trtr
Olen huomannut saman ja ihmetellyt sitä itsekin. Olen ajatellut, että laikku syntyy jostain syystä sen vuoksi, että se kohta alaselkää on eniten painautunut lasiin eikä jostain kumman syystä rusketu. Välillä samanlaiset valkoiset laikut ovat tulleet myös yläselkään lapaluiden kohdalle. Myös ne kohdat ovat tiiviisti lasissa kiinni. No joo, tämä on omaa pohdintaa asiasta. Ehkä joku viisaampi tietää mistä on kyse.
- ?????
Heippa. Te varmaan osaatte vastailla vähän tässä. Olen lukenut muutamasta paikasta, ettei solariumiin mennessä saisi käyttää mitään kosmetiikkaa iholle. Tarkoittaako tämä sitä, että en saa edes normaali kosteusvoidetta levittää naamalleni, kun menen sinne? Nimittäin sen verran kuiva nassu, että ärsyttää kyllä sitten jos näin on.
- solkkuhullu
Kyllä voit laittaa normaalia kasvorasvaa. Meikin läpi rusketus ei välttämättä ota kiinni ihoon, mutta rasva ei haittaa mitään. Dödö ei myöskään vaikuta.
- Rusketusta
Rusketusta voi edistää turvallisesti esimerkiksi rusketuspillereill
http://www.hyvinvointishop.com/rusketus-ja-ulkonako
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371