nainen huolissaan miehestä

vänksy

Yleensä saa kuvan ettei miehet oikein tykkäisi tuosta, mutta onko missään tilanteessa hyväksyttävää jos nainen on huolissaan miehestä,
vai tuntuuko se aina miehestä jotenkin huonolta?

37

1299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zisel

normaalia jos mies lähtee vaikka lääkäriin kuulee jotain testituloksia että nainen on huolissaan? Vai mitä sä tarkotit?

• vänksy

aattelen, et mies saattaa olla mielissään, et nainen välittää mut ei ehkä osaa näyttää sitä vaan haluu esittää et pärjää yksinkin...

• zisel
        vänksy kirjoitti:

aattelen, et mies saattaa olla mielissään, et nainen välittää mut ei ehkä osaa näyttää sitä vaan haluu esittää et pärjää yksinkin...

paljon tilanteesta ja asiasta :)

• se..

nainen nyt on tehnyt SUN miehelle? :)

• vänksy

mitään, mut jos tekeekin, millä tavoin vaan loukkaa, niin saa heti vänksyn vihat niskaansa. Mä pidän omieni puolta viimeiseen asti.:)

• niin :)
        vänksy kirjoitti:

mitään, mut jos tekeekin, millä tavoin vaan loukkaa, niin saa heti vänksyn vihat niskaansa. Mä pidän omieni puolta viimeiseen asti.:)

Mut vastaus sun kysymykseen,jos mies on lähtenyt merelle kalaan,niin sen jälkeen kun on ollut viikon kateissa saa huolestua ja soittaa merivartiostoon.

• vänksy
        niin :) kirjoitti:

Mut vastaus sun kysymykseen,jos mies on lähtenyt merelle kalaan,niin sen jälkeen kun on ollut viikon kateissa saa huolestua ja soittaa merivartiostoon.

sitä miestä, niin huolestuu jo hiukan aiemmin ja lähtee perään..:)

• se..
        vänksy kirjoitti:

sitä miestä, niin huolestuu jo hiukan aiemmin ja lähtee perään..:)

ahistaa. Naisen tehtävä ei ole huolestua,siitä voi tulla miehelle riittämättömyyden tunne.

• puhuu huolistaan
        se.. kirjoitti:

ahistaa. Naisen tehtävä ei ole huolestua,siitä voi tulla miehelle riittämättömyyden tunne.

eikö sittenkään saa huolehtia?? Minusta vaikuttaisi jo aika kylmältä olla huolestumatta.

• vänksy
        se.. kirjoitti:

mistä? ettei olekaan tarpeeksi hyvä?

Niin, pakko myöntää etten ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä noin, mutta todellakin uskon sun olevan ihan oikeassa.

• juuri..
        vänksy kirjoitti:

mistä? ettei olekaan tarpeeksi hyvä?

Niin, pakko myöntää etten ole koskaan tullut ajatelleeksi sitä noin, mutta todellakin uskon sun olevan ihan oikeassa.

naisen paikka on kainalossa turvassa,huolet hoitaa mies. :)

• vänksy
        juuri.. kirjoitti:

naisen paikka on kainalossa turvassa,huolet hoitaa mies. :)

Mä itse silti saan rakkauteni miestä kohtaan entistä syvemmäksi, kun siitä paljastuu jotain heikkoja kohtia. Olkoon mitä tahansa, pieniäkin säröjä siinä kovassa ja ehjässä pinnassa. Ne jotenkin vaan lähentää entisestään..Omat virheeni ja heikkouteni ei tunnu niin suurilta silloin.

• kyllä..
        vänksy kirjoitti:

Mä itse silti saan rakkauteni miestä kohtaan entistä syvemmäksi, kun siitä paljastuu jotain heikkoja kohtia. Olkoon mitä tahansa, pieniäkin säröjä siinä kovassa ja ehjässä pinnassa. Ne jotenkin vaan lähentää entisestään..Omat virheeni ja heikkouteni ei tunnu niin suurilta silloin.

miehissäkin on heikkoja kohtia,mutta ei mitään sellaisia mistä naisen tarvii kantaa huolta.
        Eiku kainaloon vaan siitä :)

• se huolehtiminen

auttaa? Ja kuka vittu haluaa seurustella äidin kanssa? Ei ainakaan aikuinen.

• vänksy

Paras siis salata huolensa ja murheensa ja antaa miehen olla mies ja pärjätä yksin.

• liika huolehtiminen
        vänksy kirjoitti:

Paras siis salata huolensa ja murheensa ja antaa miehen olla mies ja pärjätä yksin.

voi olla ihan vitun ärsyttävää. Eri asia jos olis joku Oikea Huoli. Ei se kyllä silloinkaan olisi niin tarpeellista.

Sun pitäis Vänksy huolehtia kyllä ensisijaisesti itsestä. Sinä itse tarvitset huolenpitoasi enemmän kuin kukaan muu.

• vänksy
        liika huolehtiminen kirjoitti:

voi olla ihan vitun ärsyttävää. Eri asia jos olis joku Oikea Huoli. Ei se kyllä silloinkaan olisi niin tarpeellista.

Sun pitäis Vänksy huolehtia kyllä ensisijaisesti itsestä. Sinä itse tarvitset huolenpitoasi enemmän kuin kukaan muu.

..:(

• ...

Mies kokee olevansa huono mies jos nainen on hänestä huolissaan. Toisaalta jos nainen ei ole huolissaan miehestään niin mies kokee itsensä hylätyksi. Tämä on totuus.

• vänksy

pelkäksi panemiseksi sitten..
        Paras olla puhumatta sen enempiä ettei tuu sotkuja...:D

• kokemusta.
        vänksy kirjoitti:

mun yksi mies. Sillä oli aika vaikea ja pitkä projekti, joutui käräjöimään. Vähän ennen kuin koko homma huipentui, me vietettiin viikonloppu yhdessä. Se puhui siitä koko ajan, minä vaan kuuntelin, kun en osannut sanoa mitään. Ja rakasteltiin. Ja taas se puhui, ja sitten taas rakasteltiin. Jne. Ja kun se seuraavana päivänä lähti, se alkoi vielä ovella puhumaan siitä asiasta ja totesi, että hän lähtee nyt sotimaan. ... Kyllä mua nauratti. Yritin olla nauramatta ääneen. Asiahan oli vakava.

• ...
        vänksy kirjoitti:

Naisen pitää olla koko ajan sen verran varpaillaan että osaa olla tarvittaessa just sopivan huolehtivainen ja toisaalta myös itsenäinen. Silloin kun mies kaipaa halia, se pitää antaa. Ja kun mies haluaa olla rauhassa, naisen pitää olla hiljaa ja häipyä paikalta. Kunnes mies taas kaipaa naisen lämpöistä seuraa.

Miehet eivät kestä naisen olemassaoloa jos nainen vaatii lämpöä ja läheisyyttä väärällä hetkellä.

• vänksy
        ... kirjoitti:

Naisen pitää olla koko ajan sen verran varpaillaan että osaa olla tarvittaessa just sopivan huolehtivainen ja toisaalta myös itsenäinen. Silloin kun mies kaipaa halia, se pitää antaa. Ja kun mies haluaa olla rauhassa, naisen pitää olla hiljaa ja häipyä paikalta. Kunnes mies taas kaipaa naisen lämpöistä seuraa.

Miehet eivät kestä naisen olemassaoloa jos nainen vaatii lämpöä ja läheisyyttä väärällä hetkellä.

suhteessa onneksi oppii luovimaan sopivalla tavalla. silloin kun toisen tuntee ja tietää sen tavat niin osaa antaa rauhaa ja rakkautta sopivassa suhteessa.:)

• ...
        vänksy kirjoitti:

suhteessa onneksi oppii luovimaan sopivalla tavalla. silloin kun toisen tuntee ja tietää sen tavat niin osaa antaa rauhaa ja rakkautta sopivassa suhteessa.:)

Miksi sinulla ei ole parisuhdetta?

• vänksy
        ... kirjoitti:

Miksi sinulla ei ole parisuhdetta?

oppii.. Silloin jos ollaan samalla aaltopituudella, niin ei tule mitään ongelmia tuollaisten kanssa. Kumpikin tietää sanomattakin mitä toinen on vailla.

• ...
        vänksy kirjoitti:

oppii.. Silloin jos ollaan samalla aaltopituudella, niin ei tule mitään ongelmia tuollaisten kanssa. Kumpikin tietää sanomattakin mitä toinen on vailla.

Missä mielikuvitusmaailmassa oikein elät? Eihän kukaan voi tietää toisen haluja vaikka kuinka samalla aaltopituudella oltaisiin.

• vänksy
        ... kirjoitti:

Missä mielikuvitusmaailmassa oikein elät? Eihän kukaan voi tietää toisen haluja vaikka kuinka samalla aaltopituudella oltaisiin.

ja vaistoaa toisesta, sen olemuksesta.

Näen ton jopa joistain ystävistäni, mitä ne kullostikin on vailla. Miksen siis omasta miehestäni? Vaistoan tosi herkästi ihmisistä kyllä sen, mitä ne tuntee ja millainen olotila niillä on.

• ...
        vänksy kirjoitti:

ja vaistoaa toisesta, sen olemuksesta.

Näen ton jopa joistain ystävistäni, mitä ne kullostikin on vailla. Miksen siis omasta miehestäni? Vaistoan tosi herkästi ihmisistä kyllä sen, mitä ne tuntee ja millainen olotila niillä on.

Tietää kaikki ystävienkin tarpeet. Miksi siis sinulla ei ole parisuhdetta? Olisithan täydellinen kumppani.

• vänksy
        ... kirjoitti:

Tietää kaikki ystävienkin tarpeet. Miksi siis sinulla ei ole parisuhdetta? Olisithan täydellinen kumppani.

en halua parisuhdetta. ei tullut mieleen?

• ...
        vänksy kirjoitti:

en halua parisuhdetta. ei tullut mieleen?

Olet siis pettynyt aiemmassa elämäsi tärkeimmässä parisuhteessa ja haluat nyt olla ja elää yksin. Niin me muutkin teemme.

Silti mietit mitä teit väärin ja yrität ymmärtää tapahtuneen.

Tiedät olevasi täydellinen kaikessa ja ihmettelet miksei rakastettusi ymmärtänyt samaa mitä sinä ymmärrät suuressa tietoisuudessasi. Olittehan te niin samalla aaltopituudella ja kasvaneet toisiinne kiinni. Sinun mielestäsi.

• vänksy
        ... kirjoitti:

Olet siis pettynyt aiemmassa elämäsi tärkeimmässä parisuhteessa ja haluat nyt olla ja elää yksin. Niin me muutkin teemme.

Silti mietit mitä teit väärin ja yrität ymmärtää tapahtuneen.

Tiedät olevasi täydellinen kaikessa ja ihmettelet miksei rakastettusi ymmärtänyt samaa mitä sinä ymmärrät suuressa tietoisuudessasi. Olittehan te niin samalla aaltopituudella ja kasvaneet toisiinne kiinni. Sinun mielestäsi.

mutta en ole pettynyt kyllä yhtään mihinkään parisuhteeseen.

Elämäni tärkein suhde on itseasiassa koskaan alkamaton suhde. Ja koskaan alkamaton suhde ei tule koskaan päättymäänkään. Koskaan en ole silti epäillyt hetkeäkään, ettemmekö sopisi yhteen.

Minä en ole täydellinen, eikä ole hänkään, eikä kumpikaan tiettävästi olla koskaan sellaista toisistamme edes kuviteltu.

Ja kyllä koen että ollaan oltu samalla aaltopituudella huolimatta siitä ettei meillä ole ollut seurustelusuhdetta. Joidenkin kanssa vaan synkkaa. Minkä mä sille voin..?

• vänksy
        vänksy kirjoitti:

mutta en ole pettynyt kyllä yhtään mihinkään parisuhteeseen.

Elämäni tärkein suhde on itseasiassa koskaan alkamaton suhde. Ja koskaan alkamaton suhde ei tule koskaan päättymäänkään. Koskaan en ole silti epäillyt hetkeäkään, ettemmekö sopisi yhteen.

Minä en ole täydellinen, eikä ole hänkään, eikä kumpikaan tiettävästi olla koskaan sellaista toisistamme edes kuviteltu.

Ja kyllä koen että ollaan oltu samalla aaltopituudella huolimatta siitä ettei meillä ole ollut seurustelusuhdetta. Joidenkin kanssa vaan synkkaa. Minkä mä sille voin..?

haluan olla yksin se ei silti tarkoita ettenkö tule varmaan loppuelämääni muistamaan sitä miestä ja rakastamaan häntä, omalla tavallani varmaan aina.

Ja huolimatta mistään mä uskon silti, et me oltais sovittu hyvin yhteen.

• unia,
        vänksy kirjoitti:

haluan olla yksin se ei silti tarkoita ettenkö tule varmaan loppuelämääni muistamaan sitä miestä ja rakastamaan häntä, omalla tavallani varmaan aina.

Ja huolimatta mistään mä uskon silti, et me oltais sovittu hyvin yhteen.

http://www.youtube.com/watch?v=cPkFAWj_tB4&feature=related

• Miehet pärjää maailmalla :)
      Laitellaan vaikka kortteja parin viikon välein :)

• vänksy

tällöin oiskin mukavaa vaihtelua laskujen joukossa.:)

• kova mies

jos joku nainen on musta huolissaan. Ja etenkin olen otettu jos oma akka on huolissaan. Mutta, en sitä tietenkään näytä, koska olenhan mä viun kova jätkä johon nainen voi tukeutua.

Ehkä se on vähä väärin naista kohtaan.

• vänksy

ja miehen tarvii vaan löytää omassa suhteessaan se kultainen keskitie, se jota kummankin on hyvä kulkea. Niin et kummallakin on hyvä olla. Se ois varman se ihannetilanne.:)

• scale

merkki siitä, että välittää toisesta. Tietenkin, jos aletaan soittelemaan perään koko ajan, niin siitä on lyhyt matka mustasukkaisuuteen.

Kyllä C soittelee aina silloin tällöin, jos olen vaikka tulossa kotiin reilusti normaalia myöhemmin ja ulkona on paha talvikeli. Kai tuo pelkää, että olen joutunut kolariin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94