Hei
Ajattelin hommata mahdollisimman halvan kumivene setin. Siinä pitäisi olla kumivene (2hengelle) ja sähkömoottori akku.
Olisiko kansalla ehdottaa pakettia ja kertoa vähän kokemuksia ?
Itse olen törmännyt ainoastaan Fish Hunter HF 250 kumiveneeseen. Jos ei parempia ehdotuksia tule niin ostan sen sitten.
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Lisätiedot_tilaussivu.asp?tunnus=830040
Kumivene kesäksi
3
1730
Vastaukset
- mitä teet
tuolla mutta koneajeluun ainakin lautaperäinen on parempi. Hunter on hyvä tilapäiskäyttöön ja rantautumisiin lähinnä keveyden ja pienen pakkauskoon takia, mutta jos meinaat oikasti moottorilla ajella niin miettisin esim bilteman alle 400 euron venettä se kun on vielä ilmapohjalla.
Nuo halppis sähkömoottorit vaatii yleensä painavan akun sen käyttö ei ihan ongelmatonta ole kumiveneessä. Ja kunnon akulla hinta on helposti pinen bensamoottorin verran.
Eli hunter rantautumiseen ja pienenmatkan soutuun, kiinteä perälautainen vene moottorihommiin. - tuota kyllä
www.mcsea.fi tai jopa biltemassa oli ilmapohjainen paatti 399e ja pari vuotta takuuta. ilmapohja on plussaa aina ja pystyperäinen selvästi järkevin valinta jos koneella ajellaan.
itse ostaisin esim hondan 2.3hp 4 tahtisen koneen, koska se on pidemmänpäälle varmempi valinta. lisäksi sähkömoottorit pitäisi aina huuhdella suolavedessä ajelun jälkeen. sen akun nostelu kun on melko raskasta puuhaa ja 'polttoaineen' loppumista hankalampi tarkkailla. riippuu toki siittä tuleekö järvelle vai merelle ja millaiseen käyttöön, sekä missä ja miten säilytetään.- jarno2
ostin suzumar kumiveneen ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112