vectra b

jee

mistä kannattaa etsiä vikaa kun -96 1.6 vectra ei lähde käyntiin?ajettu pieni keulakolari jonka jälkeen sammutettu kone,mutta kolarin jälkeen koitettu käyntiin,eikä edes koita lähteä käyntiin

4

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keulakolari

olisiko siellä mennyt se polttoaineen syötön törmäyksessä katkaiseva kytkin päälle?
      Onko oireet sellaiset että kone pyörii mutta ei saa bensaa?

Jos on niin sitten se kytkin on lauennut päälle. Saat sen pois päältä siitä napista/tutista joka on moottoritilassa. Siitä on niin pitkä iak kun mulla oli tuo Vectra että en nyt ulkoa muista missä se siinä on, ja eri koneissakin se on eri paikoissa (mulla oli 2,5 V6).
      Mutta sieltä sä jostain löydät sellaisen ison tutin niin Vectrasta kuin ihan jokaisesta muustakin viimeisen 10 vuoden aikan myydystä bensakoneisesta henkilöautosta.

• jee

tätä kytkintä on koitettu etsiä tuloksetta..

• SAMMUTETTU

Jos tollanen kytkin on olis olemassa ja se olis lauennu niin se kone olis SAMMUNU itsestään.

• jee
        SAMMUTETTU kirjoitti:

Jos tollanen kytkin on olis olemassa ja se olis lauennu niin se kone olis SAMMUNU itsestään.

sammutettu heti kolarin jälkeen..eli parin sekunnin jälkeen kolarista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe