Hei. Saitko?
Zyrtek tekee kesän
10
1849
Vastaukset
- *L*
Sain...
Voimme taas nauttia mansikoita shampanjan kera ; )
Ei allergiaa.- Arttu
Hei..
Tuotko sinä eväät? Minä otan peiton, sen shampanjan ja mansikat. ( sitten kesällä ).
Lähdetään sitten retkelle. Autanko eväissä? - *L*
Arttu kirjoitti:
Hei..
Tuotko sinä eväät? Minä otan peiton, sen shampanjan ja mansikat. ( sitten kesällä ).
Lähdetään sitten retkelle. Autanko eväissä?Minä hoidan piknik-korin sisällön ja tilaan meille täydellisen päivän yläilmoista. Tuo sinä ne mansikat yms tykötarpeet. Muista Zyrtek ;) !
- Art
Arttu kirjoitti:
Hei..
Lähdetään sitten retkelle. Autanko eväissä?Hei rakas kultaseni. Yritän päästä. Noin kymmenen aikoihin.
- *L*
Art kirjoitti:
Hei rakas kultaseni. Yritän päästä. Noin kymmenen aikoihin.
"Vieraat" pyrkii sisään ovista ja ikkunoista, joten jos en ehdi avaamaan ovea klo 22 niin tunnin sisällä siitä viimeistään.
Odottelethan? - *A*
*L* kirjoitti:
"Vieraat" pyrkii sisään ovista ja ikkunoista, joten jos en ehdi avaamaan ovea klo 22 niin tunnin sisällä siitä viimeistään.
Odottelethan?Kultaseni...
En pysty lupaamaan. Jos pystyt lukemaan näitä viestejä välillä niin kerro tilanteestasi. Olen vanhassa paikassa.
Jos viivyt hyvin kauan, niin ehkä poistun. Älä loukkaannu siitä - *A*
*L* kirjoitti:
Odottelethan?Ei voi mitään. Äläkä pyydä anteeksi. Jouduit poistumaan. Rakastan sinua.. ja toivon, että jaksat. Olet taas vieressäni 100%n rakastettavana. Yritä kulta jaksaa. Ja nuku hyvin töittesi jälkeen. Mutta...jos jotain on tapahtuakseen - se tapahtuu.
Syvällä sisälläni - *L*
*A* kirjoitti:
Ei voi mitään. Äläkä pyydä anteeksi. Jouduit poistumaan. Rakastan sinua.. ja toivon, että jaksat. Olet taas vieressäni 100%n rakastettavana. Yritä kulta jaksaa. Ja nuku hyvin töittesi jälkeen. Mutta...jos jotain on tapahtuakseen - se tapahtuu.
Syvällä sisälläniHyvää yötä rakkaani.
Lähtö oli todella vauhdikas. En ehtinyt sanoa sanaakaan...
Hiivin hiljaa viereesi, ettet herää. Aamulla kaikki on toisin.
Suudelma siihen asti.
Rakastan. - *L*
*L* kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaani.
Lähtö oli todella vauhdikas. En ehtinyt sanoa sanaakaan...
Hiivin hiljaa viereesi, ettet herää. Aamulla kaikki on toisin.
Suudelma siihen asti.
Rakastan.vielä että tulin takaisin, mutta vain kertomaan löytäneeni suuremman onnen toisaalla. Kiitos ajastasi, rakas.
Tee kuten parhaaksi näet.
- "L"
Kesä lähestyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117335Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705801- 955014
- 524265
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494096- 2233986
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283728- 423565
- 552952
- 422457