Härkämiehen

kunnioitus??

Mistä tietää tai voi ajatella että harkämies ei kunnioita?
Paljon omia mielipiteitä...kiitos.

6

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maria53

Olen tullut siihen tulokseen,että jos oma ego on kunnossa kunnioittaa myöskin muiden mielipidettä eikä ota hernettä nenään, jos kaikki eivät toimi kuten itse härkämies on ajatellut. Kaikki ovat kunnioituksen arvoisia, mutta härälle muiden mielipiteet ja vahvat naiset ovat liikaa..kokemusta on!

• kummastelija

Harmi että härkämies ihastui jousimieheen. Muutama vuosi on nyt mennyt yhdessä, mutta jouskaritytön jousi on nyt kireällä...
        Osaako härkämies yleensä arvostaa toista ja antaa tälle tilaa?

• maria53
        kummastelija kirjoitti:

Harmi että härkämies ihastui jousimieheen. Muutama vuosi on nyt mennyt yhdessä, mutta jouskaritytön jousi on nyt kireällä...
        Osaako härkämies yleensä arvostaa toista ja antaa tälle tilaa?

vaikuttavat härkämiehen toimintaan ja ajatteluun. Jos vielä hänellä on tiukka aikataulutettu elämä, en voi ottaa kuin osaa...
        Siinä on todellakin sovitteleminen, että edes treffit kerran viikossa onnistuvat. Härkämies ei jousta omista periaatteistaan, vaan joustava osapuoli on yleensä toinen.

• kummastelija
        maria53 kirjoitti:

vaikuttavat härkämiehen toimintaan ja ajatteluun. Jos vielä hänellä on tiukka aikataulutettu elämä, en voi ottaa kuin osaa...
        Siinä on todellakin sovitteleminen, että edes treffit kerran viikossa onnistuvat. Härkämies ei jousta omista periaatteistaan, vaan joustava osapuoli on yleensä toinen.

Ja vaikka ei oikeasti olisi aikataulujakaan, tämä kuvio toistuu.
        Yksinkertaisesti tyttökaverin pitäisi olla vain kotona, kainalossa, luottaa turvalliseen härkäänsä ja tyytyä tämän yksipuolisesti tekemiin ja hyviksi näkemiin päätöksiin. Eikä tosiaankaan saiai olla omia menoja edes ajatuksen tasolla. Kuvittelepa siihen jouskarityttö, jolla ei tule mieleenkään että kaikki pitäisi hyväksyttää härällä: omat ideatkin pitäisi esittää niin että härkä luulee keksineensä ne itse, mikäli nainan haluaa niille myötätuulta.
        Niin että onko ihme, jos suhde on vähäväliä vaakalaudalla!

• kokemusta............

on.Olkoon itsekseen,aikatauluinensa ja erinomaisuudessaan. H-m on pikävihainen ja turhasta suuttuja. Anteeksi sanaa ei hänen varastossa ole.

• kun h-miehen

tunnemaailma on jotenkin keskenkasvuinen. Minä ihastuin ja samantien ahdistuin,vihastuin, eihän sellainen suhde toimi. Mitäpä liikaa miettimään mitä jonkun päässä liikkuu jollei osoita,mitä miettii. Härkämies kyllä kertoi ettei hän ole mielestään itse riittävän hyvä...ihmettelin vaan,koska koko ajan kritisoi minua,pilkunpaikoista.Huvittavaa. Ahdistavaa. Ajattelen häntä kuitenkin usein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe