Olen 17 vuotta, hoikka ja pitkä. Missään muualla ei 'ylimääräistä' rasvaa/ihoa kuin leuan alla. Suvussa periytyvää, mutta minkälaisia jumppakeinoja tähän olisi? Leukaa löytyy eli se ei ole syy kaksoisleuan muodostumiseen.
Kirurgiaan en turvaudu ja voiteiden kiinteyttävään vaikutukseen en luota.
Hävetti aivan hirveästi katsoa näytelmästämme ottamia kuvia missä minulla oli aivan karmea kaksoisleuka :< ei näyttäny kivalta. Pään pitäminen pystyssä ei onnistu 24/7 keneltäkään.
Kaksoisleuka
5
1467
Vastaukset
- ............
Moi
Ootko tyttö? Minä olen. Mulla oli myös sama ongelma.
Liikunta o paras keino. Mulla ainaki autto liikkuminen.
Voiteet ei auta mittää.
Suosittelen liikuntaa, esim. kävely, uinti.. missä rasvaa palaa. - Guuhi
Itse jännitän leukaani, tai saatan hieman "työntää" sitä jommalle kummalle sivulle että se leuka ei aina siinä roiku.
Joskus lasken leukaani rintakehää vasten, ja katson tavallaan kulmien alta mitä tapahtuu ympärillä, ja hiukset roikkuu sivussa piilottaen koko komeuden.
Itse olen siis pullukka, ja voisin laihduttaa jos viitsisin että pääsen siitä eroon, mutta en vaan jaksa. - sulllle
paina kieltä kitalakeen :D
- nynnynen
Ainakin ystäväni "läpsäytti" kämmenselällä 100 kertaa joka kerta kaksoisleukansa kohdalle, väitti sen toimivan ainakin, kannattaa kokeilla! :)
- JasperHale
Minun kosmetologini (noin 20 vuoden kokemuksella) suositteli selluliittigeeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748