Aivan käsittämättömän ihana vaaka!

Ihastunut härkä

Noniin koko juttu siis lähti siitä, kun tuonne mun työpaikalle ilmestyi noita työssäoppijoita yhtäkkiä. Niillä oli sitten joku 5 viikon kestoinen työssäoppimisjakso. Noh, mun osastolle tuli yks mukava tyyppi: Lucy, jonka kanssa aina hulluteltiin sitten kun paremmin tutustuttiin.

Kerran sitten mentiin siinä sen mun ihastuksen, Victorian luo sellasissa naamareissa. (En vielä tällöin ollut ihastunut tähän kyseiseen Victoriaan.) Mehän nyt oltiin ihan pähkähulluja, kun sellanen päivä päälle sattui. Mutta joo, sitten kun alettiin käydä Lucyn kanssa aina Victoriaa moikkaamassa, niin mä vähitellen aloin ihastua siihen.

Kai te tiedätte. Just niinkuin vaakanainen kuvaillaan. Valloittava hymy, olemus, rauhallinen ja asiallinen asenne, hieman häpeilevä (mutta ei se mitään), erittäin vetovoimainen katse jne.
Kaikkea tätä se Victoria oli. Ja sillä oli tummat pitkät hiukset, vihreät silmät ja hymykuopat. Voi vitsi mä jäin vähitellen aivan koukkuun!

No se mikä tästä asiasta teki vaikean on se, että mä kuulin tän Victorian seurustelevan, enkä sinällään olis ihmetellytkään. Sain kuulla siltä Lucyltä tästä, kun sen kanssa aina juttelin meidän osastolla. Se sitten jotain kertoi tästä Victoriasta mulle vielä silloin, kun en ollut edes noteerannut koko likkaa.

Juttu on nyt kuitenkin niinkin koominen, että se tyttö antoi outoja singnaaleja ja se jäi häiritsemään. Siksi unohdin yhtäkkiä, että ainiin, sehän jopa seurusteleekin. Se jotenkin piiloflirttaili mulle ja lähenteli ihme tilanteissa taikka katsoi silmiin niin syvästi, että en oikein osannu puhua selvästi sen jälkeen. :D

Niin ja se Lucy oli kertonut, että: "Victoriakin seurustelee, mutta sitä aina hävettää tai se suuttuu, jos sen poikaystävästä puhutaan, tai jos mä kysyn siitä jotain tai joku muu alkaa puhumaan." - Eikö tuo ole HIEMAN outoa?? Jos noin pääsee käymään, että hermostuu tai nolostuu tai muuta vastaavaa, niin välittääkö se oikeasti?

Nojoo, en jaksa ihan koko juttua tähän kirjoittaa, mut tää on jo aika pitkä, sorry. Tällänen tarina nyt kuitenkin.

2

1311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sannuli

SELLAISTA SE ELÄMÄ ON. NIIN MIULLAKIN OL 15-20V SITTEN. NYT ON ELÄMÄ TASOTTUNNA. EI TEE MIELI TEHÄ TOLLASIII..................

• SANNULI

vielä!" silti on ihana vaaka puolisonina..................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe