Kaksosmies ja Rapunainen

mitenkä toimii?

en usko sinäsä horoskooppeihin, mut niitä on kiva lukee. Nyt näin mielenkiinnosta kyselen, miten kaksosmies (minä) sopii yhteen rapunaisen kanssa?
pidän paljon tästä rapunaisesta.

5

1704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelit

ei tuu toimiin todellakaan koska kaksoset on pettäjiä ne ei vaan yksinkertasesti osaa seurustella.. muijia on oltava enemmän ku sukkia... oon ite rapu ja olin tulisesti rakastunut kaksosmieheen.. mitään ei tullut koska mies oli petturi ja sillä oli kaiken lisäks vielä oma eukko vaikka kovasti puhui hänen jättämisestään

• tolta jouskari

naiselta joka on just noin tuolla ylempänä kirjotellut kaksos suhteesta. meinaan mun rapunainen ei ole eikä olis ikinä noin hysteerinen.

• rapuneito 85

itse rakastan kaksosmiestä, eikä tule mitään! kiihkeä ja tulinen romanssi onnistuu, mutta suhde mahdoton! kaksoset ovat seikkailuhaluisia ja rapu omistushaluinen ja mustasukkainen....

• 567

Vitsi mikä sattuma. Olen rapunainen ja mieheni kaksonen. Avioliitto on ollut mielenkiintoinen. Toinen on asialinjalla (kaksonen) ja toinen tunnelinjalla(rapu). Siinä kun mieheni pohtii, kaksonen muka vilkas, minä jo meen. Avioliittomme on kestänyt 38v ja yhdessä olemme olleet 41v. Rapunaisena en ymmärrä että kaksosmieheni jätää tavaroita sinne sun tänne. Kodin pitää olla järjestyksessä. Rapunaisena pelkään, mitäs joku tulee käymään just silloin kun kaikki ei olekkaan paikallaan? Mitähän muut ajattelevat kun en ole vielä haravoinut pihaa? Suojelevat kädet tulevat esiin jos kukaan uskaltaa arvostella miestäni, lapsiamme saatikka lapsenlapsiamme. Kaksosmies on todella rasittava kumppani rapunaiselle mutta rapu sitkeydelläämn saa liiton kestämään. Kaksosella on kestämistä kun rapu on välillä kuin aurinko ja ykskaks kaikki mättää. Erilaisi opuksia lukiessani olen huomannut, että kaikilla meillä jollain tasolla tunne elämä heittelee. Samat ilot ja murheet kuulostaa olevan muillakin perheillä. Välillä matkataa vuorilla ja välillä nummilla, välillä paistaa aurinko ja välillä sataa, myrskyää ja salamoi. Elämä on ihanaa kun se on niin monipuolista. Hyvin me kaikki pärjätään kun muistetaan kohdella toisiamme hyvin tässä ja nyt.

• rapu n

alkuun kaikki on ihanaa.mutta vaan hetken huumaa. kaveri suhteena toimii paremmin kuin suhteena.se on minun mielipide/kokemus.niin monta pettymystä olen kokemut kaksosista.ailahtelevaisia ovat,joilla on aina kaksi naista,jne. mutta täytyy muistaa se ettei saa elää liikaa horoskooppien mukaan ettei vaan mene hyvä ihminen hukkaan.eihän sitä voi koskaan tietää vaikka teidän yhtälö toimisi paremmin kuin meidän muiden kokemusten perusteella olevat suhteet. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe