siis joku uus TV-uskonto? Mikä teillä on niinku jumalana? Ku selasin noita sivujanne nii siel puhutaa vaan telkkarist???
Hei, onks tää joku
3
643
Vastaukset
- vaan lähinnä liberaalilesta...
voidaan nimittää uuslestadiolaisiksi.
Mielestäni koko uuslestadiolaistermi on kuitenkin vähän töksähtävä, koska liberaaleja lestadiolaisia on ollut ties kuinka kauan. Esimerkiksi rauhansanalaisuus kätkee sisälleen hyvin monenlaista lestadiolaista. Toiset vapaampia toiset vähemmän vapaampia.
Itse olen liberaalimpi lestadiolainen, toisin sanoen yhdenlainen uuslestadiolainen. Sallin television, muttei se ole mulle Jumala. Se on vain yksi tekninen laite muiden teknisten laitteiden rinnalla! - just sitä!
Ennen sanottii et siitä puhe mistä puute mut tääl taitaa olla päinvastoin. Tai sitte ne ei hyväksy tuol lessusivuilla näit telkkarijuttuja ja siks ne on ulkoistettu tänne.
- että lestadiolaisia on mone...
Monilla esikoislestadiolaisillakin saattaa tänä päivänä olla telkkari. Tiedän myös joitain vanhoillislestadiolaisia, joilla on ainakin yksi televisio. Mutta sitten on näitä muitakin lestadiolaisuuden suuntia, joissa televisiot ovat huomattavasti yleisempiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184