Rahanvaihto ym....

MM 2009

Kisoihin lähdössä ja mietin tuota rahanvaihtoa kannattaako vaihtaa Frangeja Suomessa vai vasta Sveitsissä? Ja sitten vielä alkoholi ja tupakka. Kisojen aikana(2 viikkoa)kuluu kuitenkin muutama aski tupakkaa ja kai sitä alkoholiakin pitäisi ostaa vaikka ihan tuomiseksi kotiin. Missä hinnoissa Sweitsissä on tupakka ja alkoholi suhtessa Suomeen? Kalliimpaa/sama/halvempaa.Eli ostanko mennessä vai tullessa. Kiitos kaikille jotka viitsivät vastata ja oikein hyvää kisamatkaa kaikille kisoihin lähtiöille.

1

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me too

Minä oon myös lähössä Sveitsiin jääkiekkoa katsomaan. Mitä minä oon sielläpäin reissannu, niin valuutan suhteen oon toiminu niin että olen vaan automaatista nostanut rahaa. Mulla on Visa Electron ja hyvin olen sitä rahaa seinästä saanut :) En ole koskaan käynyt erikseen vaihtamassa sitä. Tietysti kannattaa nostaa isompia summia kerralla, koska pankki veloittaa siitä nostosta, mutta en muista paljonko. Viinasta ja tupakasta sen verran, että alkoholi taitaa olla samoissa hinnoissa tai halvempaakin, mutta tupakasta en osaa näin äkkiseltään sanoa. Samoissa hinnoissa varmaankin. Tuskin sinne voi Suomesta hirveästi roudata tupakkaa/alkoholia koska Sveitsi ei ole Eu-maa, eli ne rajat tulee äkkiä vastaan. Mutta hauskaa kisareissua ja toivottavasti näistä oli jotain apua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe