Hei!
Kellään kokemusta koirahoitoloista/yksityisestä LUOTETTAVASTA tahosta kuka ottaisi turistien koiruuksia hoitoonsa Lapissa Norjan rajan tuntumassa?
Kun takoitus olisi ensi kesänä Lappiin suuntia retkuilemaan ja koirakin olisi kiva ottaa matkaan. Kiva olisi poiketa Norjan puolelle pariksi päivää, mutten kehtaisi yhden reissun vuoksi passia ym. koiralle hommata.
Toivottavasti jollain tietoa asiasta!
Koiran hoitopaikkoja Norjan rajan tuntumassa?
5
499
Vastaukset
- lapissa
vielä koirahoitoloihin paitsi kennelit.riippuu tietenkin mikä koira ja millanen luonteelta ja ainahan sitä rahalla hoidon saa:=)
- passia
passin hommaaminen on helppoa, sen saa eläinlääkäriltä mutta ongelmana norjan puolella on tiukemmat rokoitusmääräykset vasta-ainetesteineen : /
mutta eivät nekään mahdottomia ole, itse hommaisin eläinlääkärin avustuksella rokotukset ja testit kuntoon ja ottaisin koiran mukaan (siis jos se muuten vain on mahdollista)- *Ariel*
Jotain lueskelinkin vasta-ainetesteistä ym. Siru tulisi olla kanssa. Omalla elukalla tatska, joten sekin oisi hommattava. Aattelin vielä jättää nämä hommaamatta, pitää luovia jotenkin. Sitten jos tai KUN hurahdan Lapin maisemiin ja Norjaan niin hommaampa luvat koirallekkin. :)
- likeanne
hei, asumme norjan rajalla ja koirasi voisi jäädä meille hoitoon. rabies-rokotustodistus, jonka norja vaatii ei taida tälle kesälle ehtiä.
email:likeanne123@gmail.com- *Ariel*
Hienoa, otan sähköpostiosoitteesi talteen ja olen lähempänä tarvittaessa yhteyksissä.
Koira on saksanpaimenkoira narttu 3-vee. Erittäin ihmisrakas ja kohtuu kuuliainenkin. Toisille nartuille isottelee. Ymmärrän, että ko. rotu ei kaikkien suosikki, rajoittanee hoitajia.:)
Heinäkuun loppupuoli olisi näillä näkymin ajankohtana. Mitenkä muuten koiran suojaaminen itikoilta? Karkotteita? Itse olen kovin kokematon Pohjoisen reissaaja. (toistaiseksi)..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246