Hei. Onko todellakin tyyppivika tuo 2,2 ketjukoneen kiristimien hajoaminen 200 000-250 000km kieppeillä? Voiko edesauttaa vaihtamalla kiristimet etukäteen?
vectran 2.2 ketjukone?
4
1364
Vastaukset
- vaihdatin
Ei tarvi ajaa niinkään paljoa mitä kerroit, satatuhattakin voi riittää. Vaihdata ajoissa uusi kiristin. Mun Vekaraan vaihdettiin juurri äskettäin, kun mittarissa oli 125 thk. Raision Länsimangeetissa, on merkkiliike, 220€.
- vegeristi
joo meinasin ite teettää ton kiristimen vaihdon tossa kesällä vaikka ei oo vielä ajettu kun vajaa 80tkm.kysyin hintaa tosta merkkipajalta niin kertovatten että osa 120€ 1h töitä. Onko nää hajonneet jakopäät sen seurausta et öljyt on vaihdettu 30tkm:n välein?
- opelisti
Eivät osanneet sanoa, tai eivät halunneet mistä johtuu. Mulle laitettiin 2.0 turbo koneen kiristin.Pitäis kuulemma kestää tappiin asti?.
- vegeristi
opelisti kirjoitti:
Eivät osanneet sanoa, tai eivät halunneet mistä johtuu. Mulle laitettiin 2.0 turbo koneen kiristin.Pitäis kuulemma kestää tappiin asti?.
Turbon kiristimen ne sano laittavansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134