Hei kaikki Bulgarian Primorskossa käyneet!En ole tässä maassa koskaan ollut mutta nyt olen matkan varannut 9.6.lähdölle hotelli Perla Plazaan.Oletko kenties ollut kyseisessä hotellissa ja milloin?Olisin kiitollinen kaikeista vinkeistä,missä kannattaa syödä,viettää iltaa,millainen ranta on,entä ostokset,pääseekö sieltä meriretkille,hintataso ja jos joku muu kirjoittaja on lähdössä samaan aikaaan sinne olisi hauska vaihtaa fiiliksiä.Itse olen nelikymppinen puoli vuotta sitten eronnut nainen Vantaalta,lapset teini-ikäisiä tyttöjä.Haluan rentoutumaan eron jälkeen ja tutustua mukaviin ihmisiin.
yksin ilman lapsia ja miestä lomalle matkustava
aurinkoa kaipaava
2
496
Vastaukset
- haluan vastata
Miksi ihmeessä valitset lomakohteeksi juuri Bulgarian, jonne lähdetään ainoastaan ryyppäämään halpaa viinaa? Maksamalla muutaman satasen enemmän pääsisit Välimerelle, josta voi löytää niitä kunnon fiiliksiä ja keskustelut käsittelevät muutakin kuin mistä saa halvinta ruokaa ja juotavaa.
- * * * * *
kun ei valitse aivan huonointa paskamatkaa, seura on suurella todennäköisyydellä parempaa kuin mitä suomalaisjuopot ;(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575