nettitikku + ?

tiina titityy

mitä laitteita tarvitsen että saisin nettitikulla yhteyden kolmeen koneeseen yhtäaikaa ja mitä olisi huomioitava?

4

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hospital layon

tarvitsen erityisen USB routterin jotta saat monta konetta yhtäaikaa nettiin.

• tiina titityy

saako sellaista routteria esim. expertiltä, mustastapörssistä ym.?? vai onko niitä vain saatavana esim elisa sopetista?

• routerrieri
        tiina titityy kirjoitti:

saako sellaista routteria esim. expertiltä, mustastapörssistä ym.?? vai onko niitä vain saatavana esim elisa sopetista?

ainakin gigantissa on sellaisia myytävänä ja itse ostin myös routterin gigantista. myös joissain elisa shopeteissä saattaa olla routtereita myytävänä. experteistä ja mustanpörssin liikkeistä en tiedä, mutta gigantissa pitäisi olla siis ainakin.

• kokemus puhuu puolesta
        routerrieri kirjoitti:

ainakin gigantissa on sellaisia myytävänä ja itse ostin myös routterin gigantista. myös joissain elisa shopeteissä saattaa olla routtereita myytävänä. experteistä ja mustanpörssin liikkeistä en tiedä, mutta gigantissa pitäisi olla siis ainakin.

ei todellakaan ole varmaa että gigantin hyllyltä löytyy USB routteri, mutta kysymällä myyjältä voi löytyä varaston vasemmasta taka nurkasta yksi jäljellä oleva varaosa kappale. toinen asia on että onko routeri toimiva, sillä itse ostin myös gigantista ja yllätys yllätys sain päältäpäin ehjän, mutta sisältä viallisen routterin joka ei soveltunut käyttöön vaan ainoastaan kaatopaikalle reitittämään jätteitä! muutenkin kaikki ne kodinkoneet jotka olen ostanut gigantista ovat olleet jotenkin viallisia. mainittakoon tässä nyt vaikka astianpesukone joka kyllä pesi astiat, mutta sammui monta kertaa kesken pesun ja toinen tapaus oli jääkaappi joka kyllä piti ruoan kylmänä tosin liian kylmänä että kaikki jäätyi aina ja vielä oli televisio josta kyllä kuva näkyi, mutta se sammui jatkuvasti. expertistä ja mustastapörsistä sen verran että siellä mahdollinen routeri jos löytyy niin maksaa kyllä lähes tuplasti gigantiin verrattuna. paras vaihtoehto olisi saada router elisa shopetista sillä silloin siihen yleensä sisältyy myös takuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe