Ärsyttävimmät

biisit...

Mitkä kotimaiset tai ulkolaiset biisit ovat mielestänne ärsyttävimpiä biisejä? Tässä joitakin, ainakin minusta karseimpia joita mieleen tuli. Essi Wuorela: Naimisiin Jasmine: Niin kaunis on taivas Eero&Jussi: Liisan koira Tavaramarkkinat: Kevät Marita Taavitsainen: Sataa puuterilunta Yölintu: Mä putoan Vesku Loirin versio popedan, tahdotko mut tosiaan -biisistä. Finlanders: oikeesti Tea: Tytöt tykkää Paljon muitakin varmasti löytyy, mutta nää tuli nyt mieleen. Kaikista karmeimpia ja lapsellisimpia ovat sitten nää kaiken maailman pilabiisit joita jotku, etenkin nuorempi väki netistä imuroi ja kuuntelee ja nauravat katketakseen.

9

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kuuntele sellaisia

Gansta räppiin on kyllä mahdoton suhtautua vakavasti.

• Quantanamo

2000-luvun alternative/emo wannabe rock-bändien musiikki. Lisäksi örinä-metalli ja paskahousu räppi. Siinäpä ne paskat musiikit ovatkin.

• Tuhnu Jooseppi

joku Susanna Heikki saa voimaan pahoin. sekä Neljän Suoran "tuhma tyttö kahvilassa". ja se sössöttäjä ranskalainen joku Carla Bruni. Vilkkumaa ei ole mitään. Bon jovi rääkyy kun raiskattu lammas. Anneli Saaristo ,HAHAHAH noloa. Rasmuksen Lauri on ruma ääninen. Ville Valo ei OSAA LAULAA, hirveä raiskaus se Johnny Cashin biisi (vai oliko alkujaan Neil Diamondin tekemä)? Solitary MAN. räppi ja örinähevi on huonointa musaa.

• mieltä

paskahousuräpin suhteen xD

• s/pdif

Liiallinen toisto pilaa lähes joka laulun. Tätä nykyään YLE Radio Suomi soittaa joka tunti yhden The Beatles -kipaleen ja se ärsyttää minua. Tilanne on häiritsevin pienellä budjetilla pelaavilla radioasemilla, joiden ohjelmia vedetään juontajakohtaisesti 4 tunnin putkissa ja musiikki ei vaihdu kuukauden aikana kuin ehkä 10 %.

• vihaan sitä

Niin ärsyttävän teennäinen biisi ja lipevä laulaja että vetää limat kurkkuun asti

• Anonyymi

Radio Nostalgia pilalla. Tuo sietämätön heihnä khenkhä helvettiin sieltä.
      Järkyttävä rääkkä, tyhmä juntti. Maailman napa Lapista. Opettakaa se puhumaan suomea. Miten voi olla kimeä ja inhottava ääni ja se junttiteksti sekä huuto ja kailotus.
      Mikähän perkele siinä on, että joka kanavalla on aina oltava ainakin yksi kiintiöääliö.
      TEESKENTELEVÄ LÄSSYTTÄJÄ; PASKAN JAUHAJA.
      Kaikki muut juontajat Nostalgialla erinomaisia sekä musiikki nautinnollista.

• Anonyymi

Kyllä kauhein on -60 luvun lopulta oleva Iltatuulen viesti. Aikamiehet kuoro.

• Anonyymi

vaikka oon kolmas nainen suuri fani niin on niillä yksi tosi mitäänsanomattoman ärsyttävä biisi joka on mä jään kääpiöksi .

kirjoittaja Juha pohjola

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe