Miten saan tyhjäksi omasta profiilistani kohdan, jossa näkyy muille kontaktien määrä? Kun avaan oman profiilini, ei neliön sisällä ( näytä kontaktit) ole mittään väkästä. Ei myöskään näy kontaktien määrää. Määrä näkyy vain, kun otan esille "etsi skypen käyttäjiä" ja laitan oman skypenimeni. Kun haku pysähtyy tulee se "lappu" esille, jossa on ne tiedot mitä olen antanut/ laittanut itsestäni ja lisäksi tulee ei toivottu kavereitten määrä. Kiitos vastauksesta!
kaverit pois näkyvistä
marke 63
3
717
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Ainakin uusimmassa versiossa voi määritellä näytetäänkö kontaktien lukumäärä vai ei. Hakutuloksien kautta profiili sivu voi näkyä väärin tai sitten se näyttää asetuksesta huolimatta omien kontaktien lukumäärän.
- asetuksissa....
kohdassa "privacy" eli lienee jotain muuta suomeksi, mutta 2 kohta. Poista ruksi kohdasta "salli muiden nähdä kontaktieni määrän" tms...
- pöpa
Juuri noin olen tehnyt. Ei poistu. Laitoin juuri uuden viestin nimimerkillä pöpa (kissa), kun en muistanut mihin olin jättänyt edellisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010