Käytän läppäriä EGLE alueella. Bittivirta sisällä huoneessa vaihtelee yleensä välillä 20-110 kbit/s Elisan mittarin mukaan, ja singnaali on 5 palkkia 10;nestä. Verkko näyttää olevan 2G Jos hankin Elsan markkinoiman suunta-antennin, niin tuleeko bittivirta suuremmaksi? Tuota singnaaliahan se ainakin parantaa. Voisiko joku kertoa tuon suunta-antennin vaikutuksesta.
Enemmän nopeutta
5
517
Vastaukset
- ________.
Mitä olen itse EDGEä käyttänyt, niin motukan omalla antennilla saan jotain heitteleviä 0-200 kbps nopeuksia, lisäantennilla tulee tasaisesti 210 kbps nopeudella, paitsi silloin kun verkossa on ruuhkaa. Toimii myös huomattavasti vakaammin lisäantennilla.
- mokkula-ant,
Millä antennilla olet havainnon tehnyt? Suunta, vai ympärisäteilevällä? Mikä on antennin vahvistustaso desipeleissä?
- _____.
mokkula-ant, kirjoitti:
Millä antennilla olet havainnon tehnyt? Suunta, vai ympärisäteilevällä? Mikä on antennin vahvistustaso desipeleissä?
Suuntaavalla 11db antennilla olen havaintoni tehnyt. Ei ole tullut kokeiltua miten ympärisäteilevä lisäantenni toimisi.
- Mokkula-ant.
_____. kirjoitti:
Suuntaavalla 11db antennilla olen havaintoni tehnyt. Ei ole tullut kokeiltua miten ympärisäteilevä lisäantenni toimisi.
Olisikohan paras hankinta 900Mhz;in suunta-antenni. Se kun on tarkoitettu nimen omaan syrjäseuduille. Täältä on tolpalle matkaa noin 27km. Tuo 900 Mhz kulkee pitemmälle, kuin 1800. Tuo 900 Mhz antenni vahvistaisi 14db.
- nomen
Jos mokkulassa on lisäantennin liitin, niin siihen voi kytkeä erilaisia liäantenneja. http://www.siptune.com/siptune.com/index.php?main_page=index&cPath=38_78
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000