Onko jotain koodia millä sais nii et talouteen mahtuis enemmän kuin 8 simiä? Se on nii ongelmallista kun pystyy vaa 8.
Yli 8?
10
2769
Vastaukset
- sdsdsdsd
Ei ole tietääkseni koodia, mutta mod the sims2:sesta löytää jollain hakusanalla sellaisen hackin, jolla saa yli 8 simiä, ja toimii kaikkien lisäosien kanssa (olen kokeillut, eikä ole bugeja tullut.)
- öö....
en löydä sitä kun ei oo oikein hyvä englanti pää ois helpompi jos olis edes sivu tiedossa
- Siims2
öö.... kirjoitti:
en löydä sitä kun ei oo oikein hyvä englanti pää ois helpompi jos olis edes sivu tiedossa
tai ees joku hakusan amillä voi hakee googlest.
- Brooke and Paige <3
Jep. Oon jäljessä.
Mutta... onko The Sims 3 samaa modea? On mutta se käsittää kuuden eri Twallanin modin yhdistelmän.
(Katso ensimmäinen kappale "I want to play a household with more than eight sims in it")
http://nraas.wikispaces.com/Which Mod FAQ- Brooke and Paige <3
Onks toi koodi 2 vai 3 =)?
Sims 3.
- annamariiiiiiiia
onko sims 4 modia jolla sais enemmän simejä talouteen
"onko sims 4 modia jolla sais enemmän simejä talouteen"
On. http://modthesims.info/d/536556
- HELLOIMSWAG
Haista pieru (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144