palautetaan takaisin kelpaamattomana. Luottamus, usko murenee hiljalleen ...
Jokainen
4
757
Vastaukset
- Onko joku
puolestasi tehnyt jotain, miksi niin käy???
- äläkä epäröi
toimi heti! En enää jaksa odottaa....... tää epävarmuus ja yksinäisyys sattuu niin pirusti :``(
- se, etten tiedä,
kuka mua kaipaisi, en ole saanut mitään tietoa siitä, tarkoittaako kukaan minua niillä viesteillä, kun on niin paljon ihmiset toisten kanssa tekemisissä (vai pilaileeko joku kustannuksellani,) vain minä olen yksin. Mulle on suorastaan naurettu päin naamaa, kun olen ollut asioilla esim. kaupassa. Olen jättänyt ympärille katsomisen, on ikävää ja raskasta olla kaiken pilkan kohde, en tiedä jaksanko pitkään!!!
- sua*
se, etten tiedä, kirjoitti:
kuka mua kaipaisi, en ole saanut mitään tietoa siitä, tarkoittaako kukaan minua niillä viesteillä, kun on niin paljon ihmiset toisten kanssa tekemisissä (vai pilaileeko joku kustannuksellani,) vain minä olen yksin. Mulle on suorastaan naurettu päin naamaa, kun olen ollut asioilla esim. kaupassa. Olen jättänyt ympärille katsomisen, on ikävää ja raskasta olla kaiken pilkan kohde, en tiedä jaksanko pitkään!!!
trolli rassukkaa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000