Kipeästi tietoa sitruunapuusta!!!

Nimetön

Olen jo jonkin aikaa haveillut pienestä sitruunapuusta, mutten tiedä siitä juuri mitään. Kertoisiko joku alan asiantuntija, miten ja missä sitruunapuu kasvaa. Haluaisin myös kovasti tietää,koska se tuottaa hedelmiä, ja kuinka se selvää talvella. Entä kuinka paljon kyseinen puu maksaisi arviolta??? Kiitos etukäteen neuvonantajille=)

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitruunan siemen

Osta sitruuna ja ota siitä siemeniä,näin saat sitruunapuun itsellesi. Ei täällä suomessa ulkona mitään sitruunapuuta kasva.

• Nimetön

Okei, meinasin vain,että olen nähnyt myytävän jossain halpahallityyppisessä kaupassa sitruspuita, mutta en tiedä, olivatko sitruunat syötäviä, sillä ne olivat melko pieniä. Tuokin asia mielessäni käväisi, ja meinaankin toteuttaa sen, kiitos uitenkin vinkistä=)

• kitkerä
        Nimetön kirjoitti:

Okei, meinasin vain,että olen nähnyt myytävän jossain halpahallityyppisessä kaupassa sitruspuita, mutta en tiedä, olivatko sitruunat syötäviä, sillä ne olivat melko pieniä. Tuokin asia mielessäni käväisi, ja meinaankin toteuttaa sen, kiitos uitenkin vinkistä=)

Luulin että tarkoitit ulkona kasvatettavaa sitruunapuuta. Noita kaupassa ostettavia huonekasveja kyllä myydään, sen hedelmät ovat aika kitkeriä,mutta toki syötäviä. Onnea kokeilullesi ;)

• siruuna
        kitkerä kirjoitti:

Luulin että tarkoitit ulkona kasvatettavaa sitruunapuuta. Noita kaupassa ostettavia huonekasveja kyllä myydään, sen hedelmät ovat aika kitkeriä,mutta toki syötäviä. Onnea kokeilullesi ;)

Joo, sitä meinasin. Joo, en kyllä varmaankaan meinannut niitä sitruunoita syötäväksi, ihan koristeeksi vain=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe