Voi tätä Halosen valtakuntaa on saannut jo aikaan Venäläiset uutisetkin radioon.... Olemme tämä yksinkertainen kansa kohta vähemistö kansalaisia, turhaan pakotettiin miehet rintamalle 40 luvulla. Muka suojelemaan itsenäisyyttä ? Miksi ?
Suomalaiset antavat valmiin maansa
1
140
Vastaukset
että tämä kansa suuressa viisaudessaan valitsi meille pressan joka ei oikein sovi tämän päivän klobaaliin maailmaan eikä Eurooppaan ja joka hiivistelee Putinin juoksupojan liepeillä ja yrittää vaientaa pressiä.Piippa ostelee mielin määrin alueita Suomesta mutta lainsäädäntö ei mitenkään puutu asiaan.Voi Suomea joka joutuu vielä rimpuilemaan surkean yksisuuntaisen ulkopolitiikan kahleessa.Stubb on näemmä vaiennettu koska ei mitään kuulu.Jotenkin tuntuu,et tuuliviirinä ollaan käännytty itään päin ja natopuheet lakaistu maton alle vaikka se olis otettava tapetille just nyt.Suomi rypi Koiviston aikana ihan riittävästi piipan mudassa.Jospa seuraava pressa olis TASAVERTAINEN ajatuksiltaan ja kannanotoiltaan med/putinin kanssa et tännekkin tulis tolkku tilanne miten tässä tilkussa elellään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854