Mummolta saaduissa Arabian vanhoissa ruokalautasissa on pohjassa piippuleiman lisäksi tähtileima, eli mitähän tämä tähden muotoinen leima tarkoittaa? Olen yrittänyt etsiä netistä vastausta, mutta ei ole onnistanut... Tietäisikö täällä joku?
Arabian tähtileima?
Liisa282
3
4309
Vastaukset
- masimasi
Tähellä merkittyjä astioita suositeltiin eritysesti nuorille ensimmäiseen kotiinsa muuttaville, heidän ensimmäisiksi astioikseen. Ainakin tämä yksi merkkitys tähdellä oli, en tiedä oliko muuta..?
- voipyttyä
Minun voipytyssä on samanlainen piippuleima ja tähtikuvio. Onko se siis arvoltaan halvempi kuin samanlainen voipytty, jossa ei ole sitä tähtikuviota?
- Anonyymi
1930-60 luvun nuorille kodinperustajille tehty huokeampi sarja keraamista fajanssista tehtyjä sarjoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301