tekeekö daewoo autojakin

Honda mies

Olen aina luullu että se valmistaa erittäin huonoja videoita ym krääsää taitaa olla autot samaa luokkaa.Saakohan siihen imurin ja pölyhuiskan kaupanpäälle?ostos tv:kö näitä autoja myy

19

4274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Myös Mitsubishi tekee kodinkoneita. Olen omistanut Mitsun videot! Mitäs siitä sitten pitäis päätellä?

Oletko muuten huomannut, että Daewoo valmistaa myös järeitä kaivinkoneita?!?

• KJS

Mitsubishin viedoita myytiin suomalaisille joskus Saloran merkillä

• ja myös

laivoja, yms.

• Jokipoika

Kaivinkoneitakin.

• Mikä, kuka

Miksi nimimerkissä on mies ?

• Honda-daewoo on myös tuotem...

aivan sama tuli mieleen, yleensä naiset tunnistavat pölynimurit ja muut kotitalouskoneet :-)) ja MIEHET on perille automerkeistä. Tämä Honda mies taitaa olla se sama joka kirjoittelee moottoripyöräpalstalla ja haukkuu Suzukin ja Kawasakin omistajia!

• Lefa
        Honda-daewoo on myös tuotem... kirjoitti:

aivan sama tuli mieleen, yleensä naiset tunnistavat pölynimurit ja muut kotitalouskoneet :-)) ja MIEHET on perille automerkeistä. Tämä Honda mies taitaa olla se sama joka kirjoittelee moottoripyöräpalstalla ja haukkuu Suzukin ja Kawasakin omistajia!

Samainen hemmo terrorisoi tuossa joulun tienoilla muun muassa Fiat-palstaa.

Niin, ja sen "miehen" lisäksi laittaisin myös Hondan lainausmerkkeihin. Tuskin hänellä Hondien kanssa on mitään tekemistä, kuka sitä omaa pesäänsä tuolla tavalla likaisi.

• Tekniikkaa
        Lefa kirjoitti:

Samainen hemmo terrorisoi tuossa joulun tienoilla muun muassa Fiat-palstaa.

Niin, ja sen "miehen" lisäksi laittaisin myös Hondan lainausmerkkeihin. Tuskin hänellä Hondien kanssa on mitään tekemistä, kuka sitä omaa pesäänsä tuolla tavalla likaisi.

Daewoot, vanhaa Opelin S sarjan tekniikkaa v 79 d kadettissa olijo saman sarjan kone.Eli samaa tekniikka vaan eri paketissa. Itse en ostaisi, voi olla että käy hassusti jos maahantuonti loppuu. sillon ei saa varaosiakaan kuin tilaamalla ja voi mennä viikkoja, kunnes saa osan. Kaverilla oli Huyndain kanssa vastaava ongelma, kun maahantuonti loppui.
        niissä taas oli vanhaa Mitsun tekniikkaa.

• craisu mies
        Tekniikkaa kirjoitti:

Daewoot, vanhaa Opelin S sarjan tekniikkaa v 79 d kadettissa olijo saman sarjan kone.Eli samaa tekniikka vaan eri paketissa. Itse en ostaisi, voi olla että käy hassusti jos maahantuonti loppuu. sillon ei saa varaosiakaan kuin tilaamalla ja voi mennä viikkoja, kunnes saa osan. Kaverilla oli Huyndain kanssa vastaava ongelma, kun maahantuonti loppui.

Opel maahantuo Daewoota. Auton hinta on niin halpa ja ihan ok tuntuinen että tekisi mieli kokeilla. Takuuajan päätyttyä tietysti vaihtoon niin kun muutkin autot. Jälleenmyyntiarvo varmaan säilyy hyvin, tai sitten käy niin kuin sitikka miehille ettei voi vaihtaa enää merkkiä kun vaihdossa ei saa mitään.

• Kalos
        Tekniikkaa kirjoitti:

Kalos sai kesällä nokalleen uudemman 16-venttiilisen koneen. Jonkun tiedon mukaan kyseinen 1,4-moottori perustuu Opel Astran 1,6-litraiseen koneeseen. Tuskinpa Astrassa 70-luvun koneita käytetään...??? No okei, voihan jotkut perusratkaisut olla samoja, mutta ovatpahan ainakin käytössä koeteltuja... Ei se viimeisin tekniikkakaan aina paras mahdollinen valinta ole. Lastentauteja esiintyy joskus luvattoman pitkään...

• C320
        Kalos kirjoitti:

Kalos sai kesällä nokalleen uudemman 16-venttiilisen koneen. Jonkun tiedon mukaan kyseinen 1,4-moottori perustuu Opel Astran 1,6-litraiseen koneeseen. Tuskinpa Astrassa 70-luvun koneita käytetään...??? No okei, voihan jotkut perusratkaisut olla samoja, mutta ovatpahan ainakin käytössä koeteltuja... Ei se viimeisin tekniikkakaan aina paras mahdollinen valinta ole. Lastentauteja esiintyy joskus luvattoman pitkään...

Onhan tuo Volvonkin bensavitoskone itse asiassa alunperin suunnitetu kutoskoneeksi (Porsche). Koneen alkuperä on 60-luvulta....

• Monkey

Tekeehän joku mopofirmakin "autoja".

• tekee

autojen lisäksi kaivinkoneita, sotakalustoa (käsiaseita ja sotilasajoneuvoja) jne... niin ja kodinelektroniikkaa myös. Eipä osunut pilkkakirveesi, vaan huitaisi tyhjää :)

• evandisti

hondan telkkareita ja muita koneita kuten pölynimereita ja moottorisahoja on muistaakseni valmistattu kauan,vaikkei Suomeen ole tuotukaan. pian saamme varmaan ensimmäisen Sony-merkkisen maasturin, niin että älä ole honta-mies murheellinen. et sinä varmaan evandaa pysty ajamaankaan kun olet noin pienen kokoinen että pitää vanhalla civicillä ajaa..

• eihondisti
      • Konsultti

autoa ostaessaan mitä muita saman merkkisiä tuotteita on olemassa niin ei minua ainakaan haittaa jos auto on maailman suurimman moottorivalmistajan tuote. Toisaalta Sony olisi minusta aika seksikäs merkki autolle...:)

Samoin minua ei haittaa, että samasta maasta jossa oma autoni on tehty tulee suurin osa maailman meriä matkaavista laivoista.

• toinen Pena

Tuo saatanan paska,"Honda mies" ei todellakaan ole mikään Honda autoilija. Provoilee joka auton palstoilla jauhamassa paskaa. Tyhjää pää täynnä, housuissa ehkä kurapaska.

• pete

Honda mies änkee joka paikkaan aina epätoivosilla ja usein hyvin tyhmilläkin kommenteilla. Kyllä nostaa taas hondamiesten imagon rippeitä.

Honda mies ei edes tiedä autojen päälle yhtään mitään. (tyhmyys osoitettu useita kertoja).

Kyseessä taitaa olla joku onneton amisropaaja, joka on nukkunut kaikki äidinkielentunnit.
      --Hondamies on yhdyssana--.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5474
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4810
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2721
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1591
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1462
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1429
    Aihe