Paras rakettikauppa..?

Pietu

Heipp!
Mikä teiän mielest on paras rakettipuoti missä ootte käyny/tiiätte..?
Miun mielestä on Rakettikeiu, Kruutikeiu ja teesi!

7

2640

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • papatti

KEMPELEEN KYLÄKAUPPA ON PARAS!
      Mä ite oon tehny pari vuotta takaperin omia pommeja, mut ei enään viiti!
      Oli mulla 4 pakettii sateenliittejä, mut ammuin ne jo 3 päivää ennen, koska ne on paskoja

Elikkä: ostin itse, papatteja 5pak.
      sateeliittejä 4pak.
      panssarivaunuja (isot)5pak

• Laherry

Rakettikeiua, Kruutikeijua, Rakettitukkua ja Teesiä. Teesistä en ole tosin ostanu mitää, mut eilen olin kahen kaverini mukana kun ne osti paukkuja teesistä. Hyviltä näyttivät ja varmaan ovatkin hyviä. Rakettikeiusta, Kruutikeiusta ja Rakettitukusta saa takuuvarmasti laatutuotteita.

• DJ moi

vittu ei ooo

• pyöreään tiukkaan kuoreen pakatut tähtilataukset. Rakettien nousukorkeudet vaihtelevat 80-120 metrin välillä ja kuvioiden halkaisijat 60-80 metrin välillä.
      Yksittäin myytävät irtoraketit ovat yleensä suurimpia markkinoilla sallittuja raketteja. Niiden kuvion koko ja näyttävyys ovat parasta mitä raketeista voi löytää.

Olis ylimääräiset "4 tuumaiset" raketteja tarjolla.
      Nimet ja videot löytyy!!

Ota yhteyttä: martamiia112@gmail.com

• reeefeeeeeedffffffff

moi homot

• tulittajapaukku

Rakettikeiu tai Megamarketin valikoima nykyisin. Hinnat vaan noussu 8 vuoden aikana pari-kolme-kertaisiksi. Keskimäärin näin. Huom. Rakettikauppa.com ekomunakranaatit ovat pienempiä ja huonolaatuisempia kuin kuvassa näytetään. Se on huijaus saakeli. Ei kannata siis ostaa 32g pyromassaa tuohon 2,50€ hintaan. Kuvalla huijatussa munisrasiassa olisi ollut jopa 115 grammalla (NEM) ekomunakranaatteja.

• 53253252352

pyrofire.eu tai pyromarket.pl on parhaita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69