SKANDAALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skandaali

SKANDAALI ON PERSEESTÄ KOSKA SEN LAULUNSANAT ON NIIIN PERSEESTÄ!!!!!!! VITUN PILLUHAUKKA!!!!!! EI SE VARMAAN OIKEESTI SELLANEN OO MUT KUITENKI!!!!!! PRKL...

12

1071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guru

Ja sun piti tehä hirmune vaiva et tuut tänne ja kerrot ton ketää ei oikeesti kiinnosta sun mielipide skandaalista..Sori vaa mut näin asia on...

Love People..

• sknadaali91 (n)

Skandaali rulaa.... ei siin oo mitää vikaa x) sil on hyvää musaa ja sanat on aika hienot...ei valittamista

• skandaali

Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*

• joku
        skandaali kirjoitti:

Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*

sullapas oli painavaa sanaa. skandaali on just paras :)

• jonna

oot tainnu käyttää koko aivokapasiteettis tohon tekstiin... Kysynkin et ku osaat uhota noin paljo ni osaat varmaan kirjoittaa itse parempia riimejä?

• Emputtajah

Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
        ps.älä lauo sitä paskaa.

-Emputtajah

• banaani
        Emputtajah kirjoitti:

Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
        ps.älä lauo sitä paskaa.

-Emputtajah

skandaali on vitu hyvä! niin spessu... niin röyhkee, sika ja paska mut silti B.E.S.T!!!!!!! et chilleee

• minä vain

Skandaalilla suomen parhaat riimit ja aika hauskojakin joskus. Suomirap on vuosien saatossa koko ajan menos pask*mpaan suuntaan ku jokkut Cheek, Aste, Iso-H, Uniikki ym. on pelkkää bilemusaa joiden sanotuksett kus** aika pahasti.
      Onneksi on vielä jotain hyviä räppäreitä on jäljellä
      esim. Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Asa (Juju ihan OK)

• moivaaaaa
    • Jepjep

Skandaali ok, mutta huge l on tänpäivän kuningas... Eikä skandaali enää tee edes. Musiika ainakaan tällä hetkelä

• Jepjep

Vittukun tuli virheitä.. My bad

• Räppiäijä
        Jepjep kirjoitti:

Vittukun tuli virheitä.. My bad

Eka kirjoittaja on iha oikeessa iha hyvät riimit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5144
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4328
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe