SKANDAALI ON PERSEESTÄ KOSKA SEN LAULUNSANAT ON NIIIN PERSEESTÄ!!!!!!! VITUN PILLUHAUKKA!!!!!! EI SE VARMAAN OIKEESTI SELLANEN OO MUT KUITENKI!!!!!! PRKL...
SKANDAALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12
1071
Vastaukset
- Guru
Ja sun piti tehä hirmune vaiva et tuut tänne ja kerrot ton ketää ei oikeesti kiinnosta sun mielipide skandaalista..Sori vaa mut näin asia on...
Love People.. - sknadaali91 (n)
Skandaali rulaa.... ei siin oo mitää vikaa x) sil on hyvää musaa ja sanat on aika hienot...ei valittamista
- skandaali
Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*
- joku
skandaali kirjoitti:
Vai että sanat on aika hienot..tjooh..!! niin just..niin nykyaikaa..*huoh*
sullapas oli painavaa sanaa. skandaali on just paras :)
- jonna
oot tainnu käyttää koko aivokapasiteettis tohon tekstiin... Kysynkin et ku osaat uhota noin paljo ni osaat varmaan kirjoittaa itse parempia riimejä?
- Emputtajah
Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
ps.älä lauo sitä paskaa.
-Emputtajah - banaani
Emputtajah kirjoitti:
Skandaali on tosi hyvä räppäri.Ja sillä on hyvät riimit..Kirjoita itse parempia et varmasti saa ainuttakaan sanaa edes kasaan!
ps.älä lauo sitä paskaa.
-Emputtajahskandaali on vitu hyvä! niin spessu... niin röyhkee, sika ja paska mut silti B.E.S.T!!!!!!! et chilleee
- minä vain
Skandaalilla suomen parhaat riimit ja aika hauskojakin joskus. Suomirap on vuosien saatossa koko ajan menos pask*mpaan suuntaan ku jokkut Cheek, Aste, Iso-H, Uniikki ym. on pelkkää bilemusaa joiden sanotuksett kus** aika pahasti.
Onneksi on vielä jotain hyviä räppäreitä on jäljellä
esim. Heikki Kuula, Pyhimys, Steen1, Julma Henri, Asa (Juju ihan OK) - moivaaaaa
PYHIMYS ♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=12LrXKI5fS4
- Jepjep
Skandaali ok, mutta huge l on tänpäivän kuningas... Eikä skandaali enää tee edes. Musiika ainakaan tällä hetkelä
- Jepjep
Vittukun tuli virheitä.. My bad
- Räppiäijä
Jepjep kirjoitti:
Vittukun tuli virheitä.. My bad
Eka kirjoittaja on iha oikeessa iha hyvät riimit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174