Tanya Tucker - Delta Dawn
Willie Nelson - Highwayman
Willie Nelson - Always on my mind
George Strait - Honk If You Honky Tonk
Toby Keith - I Love This Bar
Toby Keith & Willie Nelson - Beer for my horses
Toby Keith - Whiskey Girl
Hank Williams Jr. - A countryboy can survive
Hank Williams Jr. - Simple Man
Noi kandee hankkia jos pitää countrystä. Ette tuu pettymään.
Hyvii biisei
8
1040
Vastaukset
- Cowgirl
Tohon listaan vois lisätä vielä vaikkapa
Willie Nelson - The Gambler
ja
Garth Brooks - Boot Scoot´n Boogie - tony
Highwayman-biisi ei ole Willie Nelsonin vaan Highwaymanin.
- Countryman
ainaskin mun versiossa laulaa Willie Nelson ja sitte joku 2 muuta country artistia.
- Juha
Countryman kirjoitti:
ainaskin mun versiossa laulaa Willie Nelson ja sitte joku 2 muuta country artistia.
Highwaymanissä oli neljä jäsentä: Willie Nelson, Don Williams, Kris Kristofferson ja Johnny Cash. Yhtyeen nimi oli siitä erikoinen, että se oli yksikkömuodossa. Olen soittanut radiossa useita kappaleita yhtyeen CD:ltä. Niitä saattoi olla enemmänkin.
- tony
Juha kirjoitti:
Highwaymanissä oli neljä jäsentä: Willie Nelson, Don Williams, Kris Kristofferson ja Johnny Cash. Yhtyeen nimi oli siitä erikoinen, että se oli yksikkömuodossa. Olen soittanut radiossa useita kappaleita yhtyeen CD:ltä. Niitä saattoi olla enemmänkin.
Highwaymanissä ei ollut ketään Don Williamsia vaan Waylon Jennings,muut oli kylläkin oikein.
- Juha
tony kirjoitti:
Highwaymanissä ei ollut ketään Don Williamsia vaan Waylon Jennings,muut oli kylläkin oikein.
No niinpä tietenkin on Waylon Jennings eikä Don Williams. Kuinka saatoinkaan noin kirjoittaa!
Olin aikanaan lontoolaisessa elokuvateatterissa katsomassa viimeisenä näytöspäivänä Willie Nelsonin elokuvaa On the Road Again, liput olin saanut Luxemburgin radion järjestämästä kilpailusta, eikä koko teatterissa ollut muita ihmisiä kuin minä ja seuralaiseni.
Kuva oli kuitenkin katsottava.
- alannah
Dwight Yoakam: Try not to look so pretty
This time
Dallas Wayne & the Dimlights: Whiskey and water
Love and affection
The Charlie Daniels Band:Saturday night dowm south ja Simple man
Montgomery Gentry: Self made man
Didn´t your mama tell you
Trouble is- Alan jackson
Mun mielestä parhaat kantribiisit on:
Alan Jackson Where were you
Alan Jackson Remember when
Alan Jackson Home
Alan Jackson Gone country
Alan Jackson Chattahootsee
Brad Paisley Celebrity
Brad Paisley Ain't nothing
Brad Paisley All you really need is love
Brad Paisley Whiskey lullaby
Garth Brooks The dance
Garth Brooks The river
Garth Brooks If tomorrow never comes
Dallas Wayne Stone by stone
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717