Ilmottautukaa!!!Mieluusti myös vuosikertanne.Itse olen -71.Jos teillä on kumppani,mikä hänen merkkinsä on?Mulla on skorppu.Myös paras ystävättäreni ja isukkini ovat skorpioneja.Mites teillä?Olen hoitoalalla.Kuin on teillä?
17.3.syntyneet!!!!!
8
1851
Vastaukset
- Marika
Hei!
Olen syntynyt samana päivänä pari vuotta myöhemmin,vuonna-74.
Mulla on kummallinen tapa ihastua oinas-miehiin. En tiedä mikä niissä vetää minua puoleensa(tai minä niitä!). Pidemmän päälle suhteet oinaiden kanssa ei kuitenkaan ole toimineet. Nyt olen tavannut erittäin mukavan kala-miehen. Ja heti tuntuu tosi hyvältä! Saa nähdä mitä tästä tulee. :)
Minä opiskelen homeopatiaa ja olen tällä hetkellä asiakaspalvelualalla.Harrastuksiini kuuluu maalaus,luonnossa kulkeminen,perhokalastus,valokuvaus...olen sellainen ehkä hieman erakko luonteeltani eli viihdyn erittäin hyvin yksin. - mä vaan
oon 17.3.77:)
- -me-
sinä päivänä olen syntynyt 80-luvulla :D
- nainen
Mä oon syntynyt 17.3.80.
- Anne
Tämä neiti syntynyt vuonna 1977 ja miekkonen on oinas.
- mä vaan
ja monenko aikaan oot syntynyt?
- Anonyymi
Vähän myöhässä mutta kalastaja horoskooppimerkin mukaan ja 17.3 syntynyt, tokikin vähän myöhemmin kuin te muut :D
- Anonyymi
17.3.1971 ja tänään siis 50v!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371