Hei! Minua on jäänyt vaivaamaan sellainen asia että olenko mielestänne hyvä tsh-fani, vaikka luin kirjat jälkeen elokuvan tuloa ja tykkään niistä,vaikka luin ne jälkeen. Vaivaa..en ennen tiennyt tsh:sta mitään, ensinmäisen elokuvan jälkeen vasta. Tykkään kirjasta todella paljon. Olenko fani?
Olenko fani?
7
340
Vastaukset
- Mellon
Mitäpä sinä sitä meiltä kysyt? ja mitä se "todellinen fanius" edes tarkottaa? Fani on sellainen,joka koko sydämestään pitää tsh:sta ja siitä koko tarinasta. Fanius on korvien välissä :) On ärsyttävää, miten jotkut julistavat olevansa faneja ja tekevät jotain "sääntöjä" siitä millainen kunnon tsh-fanin pitäis olla.Älä siitä välitä :) Jos TSH on sulle hieno asia (lähes pyhä?), silloin olet fani. Piste. :)
- Eebenbuu
Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.
- Tietämätön?!
Eebenbuu kirjoitti:
Siinä se! Olen itsekseni pohdiskellut useaan otteeseen faniutta yleensä mutta en ole osannut määritellä kunnolla sitä perusasiaa mikä tekee fanista fanin. Mutta tuossahan sinä sen sanoit, tiivistit asian jota en ole itse osannut pukea sanoiksi: kun asia on henkilölle lähes pyhä. Se pätee kaikkiin faneihin.
Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.
- mie lillukkaa vaa
Tietämätön?! kirjoitti:
Niin,mua jäi vaivaamaan kerran sellanen et melkein kaikki nuoret ja uudet tsh-fanit pitää niistä näyttelijöistä, Elijahista ja Orlandosta. Mut mä en(ja oon 16v). Mä tykkään siitä tarinasta enkä mä niitä näyttelijöitä katso. Ku mun kaveri ihmetteli kerran et en mä voi olla fani jos en kuolaa Elijahia.
niin just!!!!!oot iha oikees ,pitää tykkää elokuvasta....OIKEESTI;eikä vaa näyttelijöistä!!!
- Mellon
Tietämätön?! kirjoitti:
juu pidä vaan oma pääs äläkä lähde siihen näyttelijöiden palvontaan mukaan. Siis kukin tietty omalla tavallaan, mut eihän ne Orlandot sun muut edes oikeastaan liity tsh-tarinaan millään tapaa. Kyllä ne hyvin hommansa hoitaa leffoissa, ei siinä mitää, mut kyllä mun mielestä on suht pinnallista jos tsh:sta jää mieleen vaan joku söpö äijä sen itse tarinan sijaan =)
- mie lillukka vaa
no taidat sä olla TSH-fani!!!!itteki oon lukenu kirjat,kattonu elokuvat ja ne oli best!!!!!nii eiköhä ne jo fanin merkkejä ole???
- baby
kyllä sä taidat olla fani...... eiköhän se oo jo aika selvää ainakin jos tosta päätellään niin on...... xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728