Hei!
Osaako joku suositella edullista mutta osaavaa liikettä vaasasta hääkampaus ja meikin suhteen?
Kiitos =)
hääkampaus/meikki vaasa
7
3960
Vastaukset
- Minja
Hei!
Minuakin kiinnostaa samainen asia elikkäs, mistä kannattaisi Vaasassa tilata aika häämeikkiin ja -kampaukseen?
Missä kuussa olet menossa naimisiin Morsian 2004?- Morsian 2004
menen naimisiin elokuussa 2004 Kysyin hintaa koulukadulla sijaitsevasta salon sophiesta n.100e,kampauksen tekeminen saattaa kestää kuulemma 4 tuntia!!
Kotirannalla kuulemma yksi liike joka ottaa korkeintaan 65e,se on jo halpa.
Ruokailu meillä edelleen avoinna, paria tarjousta odotamme... Vastaaminen tuntuu vaan kestävän kauan näillä vaasalais liikkeillä :(
- Heinäkuun morsian
Hei! Itse olen varannut ajan Buumista, sijaitsee Huutoniemellä. Siellä ainakin hommat ostaan :) Hinta on 100 euroa, johon sisältyy: kampaus, meikki ja koekampaus, koemeikki. Suosittelen lämpimästi! Ja onnea teille :)
- Minja
Kiitos tiedosta! Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta. Onnea sinullekin!
- Minja
Kiitos tiedosta! Kuulostaa kohtuulliselta hinnalta. Onnea sinullekin!
- Minja
Soittelin tuonne Boomiin, mutta harmi vain, meikkaaja on vielä lomalla elokuun puolessa välissä. Nyt varasin ajan Studioksesta, joka on kyllä kallis paikka, n. 150 € meikki ja kampaus. Mutta palvelu vaikutti hyvältä ja erittäin ammattitaitoiselta. Samaa hintaluokkaa ovat ainakin Artistica ja Jonna&Joonas.
- Kesällä_häät
Olen varannut ajan salong lycka:sta, sieltä saa kaverini mukaan ammattitaitoista palvelua. Sehän on toki Sulvassa mutta ei se matka minua haittaa kunhan lopputulos on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467575
- 334183
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572481- 542388
- 402329
- 452322
- 162266