kysely KAIKILLE!

*emmUzka*

moips, eli täs ois tämmönen kysely, johon toivoisin saavani KAIKILTA vastaukset!! Ok, eli kysely liittyis siihen, et haluisin tietää et miks tällä palstalla oikein käydään! käytkö (sinä) täällä sen takia, että A. luulet olevasi parhain tsh-tietäjä, ja haluat tulla kertomaan tietämyksiäsi muillekkin B. Tulit nyt vain sattumalta, ja huomasit tämän viestin C. Inhoat tsh:ta ja tulit nauramaan "tyhmille" viesteille, jotka kehuvat leffaa/kirjaa D. tulit hakemaan tietoa E. vai jonkun muun syyn takia, kerro se! Kiitos kaikille osaanottajille!! :)

12

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HenZZu

Mä tulin tänne koska halusin tulla kattomaan mitä täällä nyt kirjotellaan. Sanomaan mielipiteitäni jo kertomaan asioita jos joku ei tiedä ja minä tiedän. En leiki mitään kaikki tietävää taru sormusten herra fania. Tiedän jonkun verran ja täältä saa paljon hyviä tietoja ja kommentteja elokuvasta ja kirjasta.

• Lúthien

yhdyn edelliseen!=)

• otus

Ei mikään vaihtoehdoista. Tulin katsomaan mitä on kirjoiteltu ja mahdollisesti kommentoimaan omilla mielipiteilläni.

• nedra
        otus kirjoitti:

Ei mikään vaihtoehdoista. Tulin katsomaan mitä on kirjoiteltu ja mahdollisesti kommentoimaan omilla mielipiteilläni.

tuohon yhdyn minäkin...;)

• Mörkö

ehkä 1/10 on "oikeita" tsh:n syventyneitä megafaneja, mutta sekin jotka ovat eivät välttämättä tänne tule kailottamaan mielipiteitään..

• .......

Vastaukseni on D. Tulin hakemaan tietoa ja mahdollisesti jakamaan omaa tietoani muille.

• Uruk-hai-Lady75

jotka kiihottuvat samoista hahmoista kuin minä...jotka lukee viestissäni...

• Mellon

No siis mähän tulin tänne koska olen ehkä maailman paras tsh-tietäjä ja tiedän kaikesta kaiken ja haluan sen takia vähän sivistää tyhmempiä. Vitsi vitsi!!!=) Oikeasti tulin tänne koska mua kiinnostaa yleisesti ottaen kaikki tsh-aiheet ja asiat,ja on ihan kiva seurata millasia tyyppejä tsh-fanien joukkoon mahtuu. Täytyy kyllä myöntää,että joskus tunnen itteni vähän vanhaks täällä...en sit tiedä kuvittelenko vaan:)

• tyttis 27v. ...

minä tulin vain katselemaan että löytyiskö oman suosikkihahmon muita ihailijoita, mutta BOROMIR ei näemmä sytytä ketään muita kuin minut. sean bean on vallan hurmuri ja ihana. suren vain kun en ole tajunnut ostaa sitä laajennettua dvd-versiota Sormusten Ritareista.. eli haluaako joku myydä minulle sen? OSTAN! sitä kun ei saa mistään enää.

"It's great fun to fight every day with a
        shield and a sword. It's just such a joy."

• Tsh-4ever!

sillä olen kiinnostunut miltei kaikesta mikä liittyy TSH-leffaan näyttelijöihin:) Ja onhan sitä kiva lukea mitä toiset kirjoittaa ihan muutenkin:)

• Nenwen

Mä tulin ainakin sen takii että haluun tietää et mitä toiset sanoo täst jutust..

• LOTRfan

Tulin siksi, koska rakastan kyseisiä kirjoja ja elokuvia!!!
      Ne vain jotenkin uppoo muhun!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe