löytyisikö jostakin ilmahirviradan ja pienoishirviradan rakennusohjeita?
ilmahirvirata
8
15827
Vastaukset
- rakentaja
Ei löydy, mistään ei löydy. Ko. ohjeet ovat salaisia ja vain pääesikunnan tiedossa.
- mike
kettingeistä ja vanhasta tuulilasinpyyhkimen moottorista. Se on sellainen kiertävä malli, toisinpäin mennes ja toisinpäin tulles.
- Ratavahti
Jos tarvitset rataa niin osta kerralla ratarunko tai koko rata täydellisenä.
Valmis ratarunko sisältäen ajokiskon maksaa 140€.
Valmitettu 1,5mm galvanoidusta pellistä muotoon pokattu ja pistehitsattu. Aukkoleveys valittavissa 2,3 tai 2,0m. Radan kokonaispituus 3,0m. Täydellisiä ratoja automaatio asteesta riippuen 500-1500€. Saatavana myös ohjelmoitavia logiikoita halutuin toiminnoin valmiiksi ohjelmoituna kytkentäkaavoineen. Jos kiinnostaa pistä yhteystietoja.- Aloittelija
kun puhuit noista ilmahirviradan osista ja/tai valmiista radoista, niin voitko antaa jonkinlaisia yhteystietoja tahoista joilta ratoja voi hankkia? olen tässä etsiskellyt rataa tai sopivaa aihiota, mutta ei ole löytynyt vielä.
- Ratavahti
Aloittelija kirjoitti:
kun puhuit noista ilmahirviradan osista ja/tai valmiista radoista, niin voitko antaa jonkinlaisia yhteystietoja tahoista joilta ratoja voi hankkia? olen tässä etsiskellyt rataa tai sopivaa aihiota, mutta ei ole löytynyt vielä.
trg@suomi24.fi
- kalastajakalle
laitappa tietoja radoista ja hinnoista tohon sähköpostiin kiitos jo etukäteen.
- ElGamo
Nyt on tullut myyntiin ElGamon tekemä "ilmahirvirata".
Myynnissä ainakin putjettiurheilussa, semmoisen ostin hintaan 150€.
En ole vielä koeajanut, mutta kyseisestä värkistä löytyy video:
http://www.gamousa.com//Catalog.aspx?Action=Videos
Sieltö valiten moving target...
Kun moisen saa tuohon hintaan, niin itse päädyin hankintaan...
Virallista ilmahirvirataa en ole nähnyt, mutta kyllä tuollakin liikkuvaa pystyy harjoittelemaan.- 16 kaatoa
Joko olet kerennyt koe ampumaan radan, onko radassa millaiset hallinta laiteet lähinnä onnistuuko yksin ampuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236