moih!
Onks kukaa koskaan pelannu LBA nimist pelii? =)
siis toi LBA on lyhennys (Little big adventure)
ajattelin kysyy ku se on aika vanha peli jo.. et onks joku joskus pelaillu? =D
LBA...... =)
8
562
Vastaukset
- Wioele
JA omistan edelleen kummatkin osat eli Little Big Adventure 1 ja 2
Loistavia pelejä. On muuten Ranskalaisten tekemiä. Ja sen kyllä huomaa :) - Peluri
Juu, läpi pelasin molemmat aikoinaan...
- soihtuli
no kiva että on tyyppejä jotka on pelaillu =)
Mäki oon pelannu molemmat osat läpi mut ongelma on se et en voi enää pelata uusiks koska ei toimi tässä mun XP- konees.. =/ - Jazzka
soihtuli kirjoitti:
no kiva että on tyyppejä jotka on pelaillu =)
Mäki oon pelannu molemmat osat läpi mut ongelma on se et en voi enää pelata uusiks koska ei toimi tässä mun XP- konees.. =/Osaisiko kukaan sanoa miten tuon Little Big Adventuren saisi toimimaan Windows XP:llä?
- epätoivoinen
mulla on lba1 mut kakkosta ei löydy. on etsiny kaikki kaupat ja paikat, mistä oote sen saanu.
- baldino
Olen saantu lba:t enoltani. Uskoisin että ne voi ladata netistä. Muuten kannattaa käydä sivulla
www.magicball.net Siel on vähän kaikkee lba:sta
- baldino
Moi. Olen pelannut Lba 2 mutta ykkösosaa ei ole saatu vanhalle koneelle asennettua. Se on aivan mielettömän hyvä peli, ja toivon että siitä tulee 3.osa. Olen pelannut 2 ainakin 10 kertaa läpi!
- pommak
mistähän suomesta noita LBA pelejä pystys ostamaan? joskus niitä pelannut ja levyt johonkin hukkuneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854