tietoa kaipaava

Jori

Mulle olis tulossa kaupoissa daihatsu carade aivan outo vehje siis kolme pyttyinen? Vaimolle ajattelin kaupunki ajoon mutta epäilyttää kertokaas ku teillä jollain on tuollainen mikä se on? Ei varmaan kuluta paljoa ja vakuutus taitaa olla myös pieni.

2

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on!

No ni.
      Carade on vähä outo malli en oo kuullukkaan.
      Mutta jos kyseessä on Charade, niin auto on tuttu.
      Hommaa vaan muijalles tollanen. Siinä on näppärä menopeli ja tekniikka ei jätä yleensä pulaan, paitsi jarrut jotka ei talven seisonnan jälkeen menneet kertaakaan läpi katsastuksessa, ennenkuin ne purki ja herkisti (jatkuva käyttö tietysti poistaa ongelman). Charade sanan merkitystä en tiedä, mutta luulen sen tarkoittavan "jotain valon edessä", tämä siitä syystä ettei siinä ole peltiä juuri nimeksikään, lähinnä vain ohuehko maalikerros. Jos joudut "maksamaan" autosta jotain niin katso lokasuojan reunat ja varsinkin takalokasuojakaari takaistuimen alta sillä jos "maali" on päässyt hapettumaan ei katsastusmiäs tykkää kun asvaltti vilistää syntyneestä reijästä.
      Ai niin siitä kolmepyttyisyydestä, sehän toimii yhtämonella pytyllä kuin keskiverto fordi normaalisti.

• lanka

minulla on daihatsu carade vm 91 ollut pitkään ja on ollut hyvä auto niin kauppakärrynä kuin metsässäkin. ainoa hankaluus on nyt se kun pitäis saada oikean pouolen vetoakseli tarvikkeena jostain koska merkkilikkeen kautta hankittuna se maksaa auton hinnan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe